Minkä ikäiset pojat pissaa vielä istuen?
Meillä poika lähtee kouluun ja pissaa vielä istuen, mutta ulkona puskapissalla tietty seisten, eli osaa tämän "miesten tavan", mutta sisällä haluaa istua.
Miten muilla?
Kommentit (27)
poika on nyt 4 ja oppinut pissaamaan seisaaltaan. Pissaa joskus seisaaltaan joskus istualtaan. Mä olen opettanut mieheni pissaamaan istualtaan, juuri siksi etten halua katella kusisia pöntön reunoja.
melkein 40v pissaa vielä istuen :D
ja poika melkein 3v ja pissaa istuen silloin kun sattuu potalle innostumaan
Ja ikinä ei ole tarvinnut pestä pissasia reunoja.
Osaavat pissata pönttöön.
En olisi uskonut, että näin monella on homo mies.
Onneksi vessapoliisit eivät pääse tekemään tarkistuskierroksia yksityisiin vessoihin...
...etteivät pönttöön osu pissatessa. No sen 74-vuotiaan osumistarkkuuden tai sen puutteen jo jollain lailla ymmärtää mutta että moni muukin pissailee pitkin (pöntön) seiniä. Siinä pöntössä on muuten sellainen jännä huuhtelumekanismi, oletteko huomanneet? :D
minkä kerkeän, välillä eksyy sinne lauteillekki sitä, mutta eipä tuo menoa haittaa. Istualteen lorottelen vaan jos on hätä ja lasken kaapelia samalla.
Ja pissaavat istualleen tasan niin kauan, kuin minä voin asiaan vaikuttaa. Juntit pissaa seisten.
mutten olekaan..meillä siis 39v. ja 9v.
ei ole lätäköitä ollut koskaan lattialla, eikä istuinrinkula ylhäällä!
ja istualleen tulevat pissaamaan aina kun minun luonani ovat. Minä saan putsata pissoja tarpeksi työni puolesta lattioilta, en aio tehdä sitä kotona.
Tykkäävät itse istua ja minäkin tykkään siitä, ettei tarvi pestä roiskeita ties mistä
Kaverin 4 v ei enää pissaa istualtaan, mutta se on täysin kasvatuksesta kiinni. Heillä yritetään tehdä miehisiä miehiä, ettei vaan vahingossakaan muuttuisi homoksi...
Pissaispa meilläkin mies istuen! Ois niin paljon kivempi, ettei haisis vessa kuselta.