Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sihisyttää kihisyttäää, huoh.

Vierailija
05.07.2009 |

Täydellinen päivä muuttui ei niin täydelliseksi, pthhh..

Meillä oli pe lapsemme 4-vuotis syntymäpäivät ja siitä ilmoitettiin kaikille perheenjäsenille, ystäville jne.. toukokuun alussa, koska tiedettiin nyt olevan lomat ihmisillä ja menoja niin kaikki tietäisi hyvissä ajoin päivän jne..

Ja tänään meillä taas oli ystäväni häät joissa olimme koko perhe.

Ja sunnuntai huilia meidän perheellä.

Eli siinä lyhykäisyydessään meidän viikonloppu.

Illalla soittelin isosiskoni kanssa ja kyselin mitä heille kuuluu ja kerroin miten meidän synttärit meni, kun he eivät päässeet, kun asuvat 600km päässä meistä.

Niin ja nyt syykin selvisi miksi eivät päässeet!!! Heidän keskimmäinen lapsi pääsi ripille ja meitä ei oltu kutsuttu rippijuhliin, suutuin siskolleni ihan tosissani, ja miksi vielä enemän, kun tämä lapsi on minun kummilapseni.

Ja jos joku kysyy nyt, että eikö teillä ole läheiset välit, niin on tai näin olen ainakin luullut. Vieraillaan usen toistemme luona, soitellaan ahkeraan jne.. Lapset viettää lomia ristiin jne..

Kysyin häneltä miksi meitä ei kutsuttu noin tärkeään tilaisuuteen, niin vastaus: kun teillä oli "pekan" syntymäpäivät pe ja tänään te olitte siellä " soilen ja timon häissä !!

'Hitto, me ei olis pidetty synttäreitä nyt vaan toinen viikonloppu ja ystäväni häät olisi jääneet myös väliin, kun kummipojan ripille pääsy kuitenkin tärkeämpi tapahtuma. ( en vähättele tällä häiden tärkeyttä, vaan että tämä oli enemänkin ei niin läheinen ystävä)

En ymmärrä en...

Sihisenkö täällä nyt ihan suotta ja tuijotan vain omaan napaani, enkä ymmärrä muita?

Ja kirjoitusvirheitä en tarkista, eli antakaa niitä olla vaikka 200 :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan tyynesti ja iloisesti sanoa mielessään siskolleen että Sisko rakas, minä annan sinulle anteeksi. Halataan kun tavataan. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan