Ärsyttää kun lapsi turvautuu aina kaikessa minuun, isä ei kelpaa
Vituttaa olla jatkuvasti saataville kun taloudessa on toinenkin aikuinen ja vielä lapsen biosukulainen. Lapsi ei pyydä isältään, koska isä ei kuule edes sitä että lapsi sanoo hyvänyöntoivotuksen 5 kertaa isälleen. Vittu, alan yksinhuoltajaksi,tilanne ei muutu mihinkään.
Kommentit (5)
Tyttö on 3-vuotias ja varsinainen mammantyttö. Isi ei saa tehdä yhtään mitään, aina on sama virsi: "äiti nukuttaa", "äiti pyyhkii", "äiti työntää rattaita" jne. jne. On varmasti osaksi omaa syytäni, että tilanne on mennyt tähän. Mutta kyllä se isikin helposti delegoi kasvatus- ja hoitovastuun mulle.
Aika raskasta tää on!
Johtuu nyt siitä että olen kesälomalla lasten kanssa ja mies töissä. Näin menee joka kesä koska olen enemmän lasten kanssa. Ei siinä kuule auta muu kuin että lähdet ovesta ulos ja jätät sen lapsen isällensä!!! Se on kuitenkin lapsen isä ja isäkin kyllä alkaa kelvata kunhan saa kokeilla.
Lisäksi ikä tekee tehtävänsä. Meillä vanhemmat lapset eivät enää pelkästään suosi minua:).
Mä sit aina välillä otan ja painun ovesta pihalle (vaikka koiran kaa lenkille...)
Välistä kyllä vituttaa ja rankasti. Onko tuo nyt ihme jos lapset ei isältään mitään pyydä, kun eipä tuo tunnu edes kuulevan mitä pyydetään, vaikka mä kuulisin kämpän toiseen päähän asti, että ipana kysyy isältään maitoo...
Ja surettaa. =(
Mies on koti-isä ja minä teen töitä. Paljon olen vapaa-aikoina lasten kanssa mutta silti jos meistä pitää valita, se on mies. Kun hän lähtee, olen se ykkönen. Ei itkuja vaan mukavaa oloa lasten kanssa.
Luulisin että tekee tämä ikä. Molemmat on alta 4v.
ärsyttää aina hokea isälle että "kato nyt mitä se sanoo sulle" tai kuunteles nyt mitä Liisa sanoo