huuto.net-tietäjät! kumpi parempi,
myydä lasten vaatteita yksittäin vai pakettina?
kiitos!
Kommentit (5)
Mielestäni yksittäisten vaatteiden hinta voi nousta korkeammaksi, jos ovat "suosittuja" (esim. tietyt vaatemerkit, retrot). Paketissakin jokunen tällainen on oiva houkutin. Mukana menee sitten sitä tavallisempaakin kaupan. Ainahan voit myös mainostaa, että kerää oma paketti myynnissä olevista vaatteista. Tällöin joku joka haluaa jonkun tietyn vaatteen, katsoo myös muut kohteesi ja saattaa postikulujen yhdistämisen houkuttelemana ostaa muutakin ;)
Mä olen yrittänyt molemmilla tavoilla ja sanoisin, että jos on yhdellä olleita hyväkuntoisia vaatteita, niin sitten yksittäin. Jos taas useammalla kiertäneitä, jo nukkaantuneita, haalistuneita jne. niin sitten pakettina.
Ulkovaatteet varmaan melkoisen aina yksittäin.
Jos sulla on ihan merkkivaatetta tai uus-retroa tms. suosittua, niin kannattaa varmaan laittaa yksitellen. Näin saa paremman hinnan.
Toisaalta, jos sulla on vaatetta ihan tolkuttomasti ja suunilleen samaa kokoluokkaa ja samalle sukupuolelle sopivaa, ja haluat päästä eroon kaikesta kerralla, kannattaa laitaa pakkettina.
Itse olen usein laittanut pakettina, eli kaikki tavarat vaan valtavaan pakettiin. Näin en ehkä ole saanut niin hyvää hintaa, mutta kpl hinta on aina ollut yli 1e/vaate ja se on minulle ok. Koska vaatteet ovat pääosin jotain Naperoa, Ciraf, H&M ja muita tällaisia ei niin "arvokkaita" merkkejä, niin minusta ihan ok näin.
Kengät, ulkohaalarit yms laitan aina erikseen.
esim. n. viisi vaatekappaletta samaa tyyliä, tai esim. kaikki vaikka Hello Kitty tai muuten "paketiksi sopiva". Meneekö sellaiset miten?
Kiitoksia paljon vastauksista! Lisääkin saa laittaa :)
ap
tietty jos sulla niitä vähänkin enemmän on, eri asia merkkiulkovaatteet tms.