Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko odottaisit?

Vierailija
03.07.2009 |

Meillä on yksi 4-vuotias lapsi. Toista olen toivonut jo yli 3 vuotta, mutta mies ei sanojensa mukaan tiedä haluaako toista. Kauanko olisit valmis odottamaan, että mies tietää haluaako koskaan toista lasta?

(Ensin sai minut suostuteltua siihen, että tyttö täyttää 1v ja nyt onkin mennyt jo 3v). En tiedä olisinko valmis siihen, että en enää koskaan saisi mahdollisuutta toiseen lapseen..taitaisi olla minulle liian suuri "uhraus" ja nyt en tiedä, mitä tässä pitäisi tehdä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran sen vertaa rakasta, että haluaisit olla miehesi kanssa edes yhdessä jollet saa jyrättyä tahtoasi kaikessa läpi?

Vierailija
2/7 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aluksi niin että mies kertoi ettei välttämättä lapsia halua ollenkaan. nyt ootan kolmatta :) toi on kyllä surullinen tilanne, tiedän kyllä miltä tuntuu kun haluaa lasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen perhettä ei hajoteta helpollla vain siksi että saisi toisen

Vierailija
4/7 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltäni vaivaa myös päivittäin se, että mies ei tiedä edes haluaako naimisiin kanssani ollenkaan (seurusteltu jo 9v). Luuletko todella, että helposti alkaisin tämän perheen hajottamaan? Silti mielestäni miehellänikään ei ole oikeutta "viedä" minulta kaikkia minun unelmiani. Minä kuitenkin olen tukenut ja auttanut häntä toteuttamaan omia unelmiaan ja yrittänyt olla kärsivällinen omieni kanssa. En sitten todellakaan tarvitse vastauksia "miksi et mennyt ensin naimisiin" jne, koska siitä ei ole enää mitään hyötyä.

lapsen perhettä ei hajoteta helpollla vain siksi että saisi toisen

Vierailija
5/7 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän... en usko.

Vierailija
6/7 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmaani kyllä, jos käy niin, että vuosienkaan odottelun jälkeen hän ei osaa edelleenkään päättää kummastakaan noista. Pitäisikö minun vain hyväksyä se tuosta vaan? Tulisin katkeraksi.. :( Ehkä olen itsekäs, mutta en halua elää elämääni täysin toisen toiveiden mukaan ja jättää itseäni taustalle.

Näinköhän... en usko.

Vierailija
7/7 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet varmaan onnellinen.