Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on törkeintä mitä joku täysin vieras on sinulle sanonut?

Vierailija
03.07.2009 |

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olin kyselemässä kuntoutustuesta ja fysioterapian kelakorvauksista. Nainen tiskin takana oli hiljaa useamman minuutin ja luki mun tietoja koneelta, sitten sanoi: "Ei sua kyllä todellakaan kannata kuntouttaa, kun kuolet kohta kumminkin."

Tästä aikaa 5 vuotta ja yhä ollaan hengissä :)

Aluksi olin järkyttynyt, mutta nyt myöhemmin naurattaa jo. Laitoin Kelan asiakaspalvelupäällikölle palautetta jälkikäteen ja noin 3 kuukautta myöhemmin sain heiltä anteeksipyynnön ja tiedon, että kyseinen henkilö ei enää ole heidän palveluksessaan.

Vierailija
2/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olin kyselemässä kuntoutustuesta ja fysioterapian kelakorvauksista. Nainen tiskin takana oli hiljaa useamman minuutin ja luki mun tietoja koneelta, sitten sanoi: "Ei sua kyllä todellakaan kannata kuntouttaa, kun kuolet kohta kumminkin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja kommentti.

Itselleni typerryttävin kommentti on ehkä tullut junan ravintolavaunussa kuopiolaiselta muka-sivistyneeltä mieheltä, joka katseli kohtuullisen tyköistuvaa ei-paljastavaa paitaani ja kysyi:"Oletko sinä joku hmmm... sellainen yleinen nainen?" ja pyöritteli siinä samalla käsiään ilmassa rintojen korkeudella.

siis minä, kiltti tyttö, jolla hiukset roikkuu ja on finnejä enkä meikkaa, kuulen tuollaisen kysymyksen vain ja ainoastaan tyköistuvan t-paitani "ansiosta".

Vierailija
4/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko ollut ajoittain jopa 38-40, yleensä 42 ja pahimmillaan 44-46. Silti minua on tasan kerran haukuttu läskiksi ja se oli 17-vuotiaana, kun olin vielä normaalipainoinen teini ja eräs nelikymppinen nainen sätti läskiksi jossain räkälässä.

Mä ihmettelen, missä te liikutte, kun teille huomautellaan painosta "kadulla".

Vierailija
5/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan madonna käytti paljon krusifikseja ja minihametta. Mä yritin matkia ja kaula täynnä ristejä, päällä minihame. Oltiin kavereiden kanssa ulkona ja joku keski-ikäinen äijä tokaisi ohi mennessään "tollasella ristejä", se sano sen kauheen halveksivasti ja katse oli sitä myös. Jäi mieleen.

Kerran taas yksi vanha, ilmeisesti mielenvikainen äijä huusi mulle ohimennessään "sinäkin huora". ´Törkeetä.

Seisoin 16-vuotiaana bussipysäkillä, siihen pysähtyi auto ja mies tarjosi mulle 500 markkaa jos lähden sen mukaan vähäksi aikaa ja sitten olisi heittänyt mut töihin mihin olin menossa. En lähtenyt kyytiin. Mies laittoi ikkunan kiinni, kurvasi paikalta mutta lähtiessä näytti mulle vielä kivikovaan kulliaan.

Vierailija
6/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta. En uskonut, ennen kuin oman lapseni sain, mitä kaikkea voidaankaan sanoa toiselle. Pahinta näissä kommenteissa mielestäni oli, että ne tulivat aina äideiltä joilla lapsetkin mukana. Bussipysäkillä kyytiä odotellessa ns. paremmassa kaupunginosassa.Vastaus siis numerolle 19. Nyt nähtävästi kommentit poistettu; valitettavasti kukaan ei poista niitä aidoista tilanteista, joissa lapsetkin mukana.

Vierailija
7/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...esim. kun hankin söpön, kaksipaikkaisen auton, kaverini (jolla silloin 2 pientä lasta) tuhahti kiukkuisesti, että mitäs tuolla sitten teet, kun sulla on kolmoset. Olin silloin sinkku eikä ollut lähitulevaisuudessa suunnitelmissa hankkia lapsia.

Vierailija
8/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. snäksejä sisältävän hyllyn edessä, kun joku iloisessa humalassa ollut mies huusi minulle kauempaa kovalla äänellä että "pois sieltä niiden rasvaisten herkkujen luota, saisit syödä tuolla kalorimäärällä monta kertaa enemmän normaalia ruokaa!"

Ylipainoa minulla on 5 kg, ja se on sen verran tuoretta (jäi edellisestä synnytyksestä) etten ole vielä tottunut vaan asia on tosi arka.

Vierailija
9/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman lyhyemmässä hameessa kun keski- ikäinen mies mittaili sääriäni arvostellen ja sanoi: "Onpas siinä tytöllä vahvannäköiset jalat!" Ei tuntunut silloin kovin imartelevalta, nyt jo naurattaa! Ja tosiaan, minulla on edelleen vahvat jalat=D

Vierailija
10/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaisi kaverilleen että "tuo pitäisi tappaa" tarkoittaen minua.

Tiedän että ongelma oli sanojallaa itsellään, mutta silti se satutti kun tuntuu että kaikki vihaa mua muutenkin

Vierailija
11/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sitä ympärileikattua kullia kiva imeä?"

"Helevetti mä vihaan tollasia järkivajaita ämmiä" Ei noita jaksa kaikkia muistaa ja päähänsä arkistoida.

Tappouhkauksiakin on kertynyt muutama.

Nykyään en enää niin välitä siitä, mitä ihmiset SANOVAT. Niin kauan kun loukkaaminen jää puhe-asteelle, niin puhukoot. Pahempaa on, kun ne käyvät käsiksi. Minua on lyöty, syljetty ja vauvani vaunut on yritetty kaataa (onneksi vaunuissa ollut vauva ei saanut vammoja).

Ehkä arvasittekin, että olen muslimi.

Vierailija
12/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamalaa!! kai teit rikosilmoituken? seuraavalla kerralla tee! ota tuntomerkit ylös ja pyydä jotain lähellä olevaa todistamaan. ei kukaan saa huudella tuollaisia hävyttömyyksiä ja rasistisia kommentteja, aivan kamalaa. fyysisestä kimppuun käymisestä nyt puhumattakaan.

oikein hävettää näiden idiootti-rasistien puolesta olla suomalainen...

voimia sinulle.

Vierailija
13/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä Suomessa vielä osa tosi juntteja ja rasistisia :( Läskiksi haukkuminen on pientä rasismin rinnalla. Pitäisin kamerakännyn ulottuvilla ja näpsisin kuvia noin käyttäytyvistä ja pyytäisin jotain ulkopuolista lähellä liikkujaa todistajaksi.

Itse en nyt äkkiseltään muista mitään tosi törkeää koskaan kuulleeni. Koulussa nyt on voitu kiusata, mutta vieraiden ihmisten puheita en nyt äkkiä muista.

"Onko sitä ympärileikattua kullia kiva imeä?"

"Helevetti mä vihaan tollasia järkivajaita ämmiä" Ei noita jaksa kaikkia muistaa ja päähänsä arkistoida.

Tappouhkauksiakin on kertynyt muutama.

Nykyään en enää niin välitä siitä, mitä ihmiset SANOVAT. Niin kauan kun loukkaaminen jää puhe-asteelle, niin puhukoot. Pahempaa on, kun ne käyvät käsiksi. Minua on lyöty, syljetty ja vauvani vaunut on yritetty kaataa (onneksi vaunuissa ollut vauva ei saanut vammoja).

Ehkä arvasittekin, että olen muslimi.

Vierailija
14/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli puolityhjä, eräs mies alkoi huutamaan, kattokaa nyt tuota, sillä on rattaissa joku mutiaislapsi! ja nyt me elätetään tuota verovaroilla ja sen mutiaismiestä, ja kukaan ei tee töitä!

Lapsi oli silloin noin 2,5 v ja ollut Suomessa 1v 7 kk, ja on adoptoitu Kiinasta, eli on ulkomaalaisen näköinen joo, mutta ei Afrikasta. Ja isänsä käy töissä ja on kovin skandinaavisen näköinen :-).

Sitten myös, useamman kerran: "onko tuo oikeasti sun lapsi?"

tekee mieli vastata- ei, varastin sen äsken tuolta kaupan edestä... vastaan vaan että kyllä on, en kai vieraita lapsia mukana kuljettelisi

"maksoiko tuo lapsi paljon?" tekee myös vastata että paljonko sun lapsi maksoi, kun ostit sen anttilan hyllyltä? vastaan että ei maksanut mitään.

Vierailija
15/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee mieleen baarissa kuulemani, vieraan naisen minulle sanoma: "Onko sulla joku sairaus, kun olet noin laiha". Olen aina ollut hoikka, vaikka söisin kuinka paljon.

Vierailija
16/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"et näytä yhtään suomalaiselta"

Vierailija
17/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rataslenkillä esikoisen kanssa ja odotin toista ja oli kauhee pahoinvointi. Piti mennä polun viereen oksentaan niin pari vanhempaa naista meni ohi ja jäi kauhisteleen viereen et tollasii ne nuoret äidit on ryyppää vaan kaikki illat ja hoitaa sitte krapulaisena lapsiaan. Sillon vähäsen suututti,nyt jo naurattaa

Vierailija
18/90 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyi sopimattomattomasti ollessani n. 17-vuotias. Kuljeskelin usein käsi kädessä poikaystäväni kanssa lähitienoilla ja kerran ollessani pihassa, niin naapurin mies kysyi isäni kuullen, että "jokos sälli on rinnoille päässyt?".

Kaikken törkeintä oli, että se paskiainen kehtasi kysyä sitä isäni kuullen ja olin aivan yhtä vihainen sekä sille paskiaiselle että isälleni. Itkin koko illan ja asiaa puitiin vanhempieni kanssa ja äitini oli isälleni todella vihainen, ettei sanonut naapurille mitään "naapurisovun" nimissä. Kävin samana iltana vielä naapurissa sanomassa suorat sanat.. tämä pyysi anteeksi, mutta sanoi halveksuvasti, että ei kai nyt tuollaisesta voi loukkaantua?? Päätin, että ikinä en tuolle kusipäälle anna anteeksi ja näin on tänäkin päivänä. En nimittäin sen jälkeen koskaan tervehtinyt häntä, vaikka siihen asti ihan suht hyviä naapureita oltiinkin. Ja tätä jatkui siihen asti, kun naapurit muuttivat pois n. 5-vuotta sitten. Eli protestoin vielä aikuisenakin ja nautin tilanteesta, koska minulla oli tähän täysi oikeus ja hän ihan varmasti sen tiesi ja ymmärsi. Isälle olen myös katkera tuosta vielä osittain tänäkin päivänä, vaikka hänelle anteeksi olenkin antanut.

Vierailija
19/90 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis nyt 31-vuotias, eli tapahtumasta on aikaa

vastaaja nro 31

Vierailija
20/90 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin menossa leikkipuistoon ja iski oksennus ja juoksin puskan taakse oksentamaan. Tätejä käveli ohi ja huomasi esikoistyttöni.

Kuulin kun esikoisen kirkas ääni selosti että äiti on tuolla ja oksentaa. Tädit kauhistelivat ja just puhuivat jotain ryyppäämisesstä.

Nostin päätä puskasta ja karjaisin että onko arvon rouvat koskaan kuulleet aamupahoinvoinnista, että täällä puskassa olevalla sitä on ollut nyt aamuisin, iltapäivisin, iltaisin ja öisin, ja kaikki ilman olusia. Tädit lähtivät :-).

Olin rataslenkillä esikoisen kanssa ja odotin toista ja oli kauhee pahoinvointi. Piti mennä polun viereen oksentaan niin pari vanhempaa naista meni ohi ja jäi kauhisteleen viereen et tollasii ne nuoret äidit on ryyppää vaan kaikki illat ja hoitaa sitte krapulaisena lapsiaan. Sillon vähäsen suututti,nyt jo naurattaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan