Mistä löytyy netistä sellainen sivusto, jossa voi kääntää englanninkielisen tekstin suomeksi?
En tarkoita vain yhtä sanaa kerralla, vaan esim kokonainen kappale? Kuulin joskus että sellainen sivuston on netissä, mutta en vain löydä.
Kommentit (11)
kirjoitat vaikka googleen google kääntäjä ja sillä pystyy kääntää... tosin se ei kaikkia sanamuotoja taivuta oikein tai tunnista
Eivät käännöskoneet oikeasti toimi, lauseista tulee ihan järjettömiä. Tuota varten on olemassa peruskoulu ja lukio. Ei tarvitse mitään avuttomia käännöskoneita etsiä kun osaa kääntää itse.
kirjoitat vaikka googleen google kääntäjä ja sillä pystyy kääntää... tosin se ei kaikkia sanamuotoja taivuta oikein tai tunnista
Kun menee google.fi sivulle niin tuollahan se kääntäjä lukee yläreunassa. Mutta totuus on että se konekäännetty teksti on vähintäänkin mielenkiintoista...
Eivät käännöskoneet oikeasti toimi, lauseista tulee ihan järjettömiä. Tuota varten on olemassa peruskoulu ja lukio. Ei tarvitse mitään avuttomia käännöskoneita etsiä kun osaa kääntää itse.
Googlessahan sellainen kääntäjä oli. Vaikka ei kaikkia sanoja tai muotoja tunnista, niin hyvin tuli lauseiden tärkeimmät asiat selville!
T.Ap
olsikohan peruskoulun ja lukion käymisestä ollut jotain apua..?
edes korkeakoulututkinnosta. Minä olen nuo kaikki onnistunut suorittamaan ja ilman sanottavaa kielitaitoa.
Käsittääkseni korkeakoulussa pitää melko monella alalla lukea englannin kielistä tenttikirjallisuutta?
monelta alalta?
Tietyille ihmisille näyttää olevan elämän tärkeimpiä asioita osata englannikieli joka alalta. Minulle se ei ole. Minun elämän arvot ja onnellisuus tulevat ihan toisenlaisista asioista kuin jostakin englanninkielestä. Sitäpaitsi englanninkieli ei ole minua edes peruskoulussa ihan hirveästi kiinnostanut. Minua kiinnosti esim ruotsinkieli paljon enemmän, joka minulla olikin aina 10 todistuksessa.
Anteeksi jos minun englanninkielen taitoni tuottaa sinun elämääsi suuria ongelmia.
T. Ap
Käsittääkseni korkeakoulussa pitää melko monella alalla lukea englannin kielistä tenttikirjallisuutta?
ja englanti ovat rakenteeltaan niin erilaisia kieliä että lopputulos käännöskoneilla on yleensä ihan hirveä