Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hirvee riita miehen kanssa kotitöistä! hemmetti

Vierailija
03.07.2009 |

meillä on 3 lasta,kaikki poikia,pari koululaista on nyt päivisin kotona ja kämppä on senmukainen,kaverit pörrää siellä myös. Mökille piti lähteä tänään töistä suoraan eli olisi pitänyt pakata,laittaa huushollia kuntoon,käydä kaupassa,pestä pyykkiä,nukuttaa taaperoa ja ties mitä. Mulla oli ollu ihan hirveä pääns koko päivän.

Mies sitten keksi,että rupeaa pesemään jotain vanhaa grilliä mökille,hinkkasi siis sitä lähes koko illan ja mua rupes nyppimään. Puoli kymmeneltä nukutin vielä taaperoa ja pyykit oli koneessa ja edelleen ne mökkikamat pakkaamatta,mies istui sohvalla ja avasi kaljan ja sitten mulla naksahti!!

siitä sitten tulikin isompi riita..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt pitäisi pakata ja miksi se mies on aina vaan AVUKSI? Miehen pitäisi itsekin tajuta, että mökille pakataan ja lapset hoidetaan ja olla oma-aloitteisesti keskustelemassa vaimon kanssa, että kuka tekee mitäkin ja mikä on oleellisinta tehdä milläkin hetkellä..

Onhan se naurettavaa, että aikuiselle miehelle täytyy sanoa, että pakkaapas nyt hammasharjasi ja kalsarisi, että olet minulle AVUKSI.. Miksi päävastuu kaikesta kotiin liittyvästä olisi aina naisella?

Eiköhän kommunikointi ole avain asemassa jotta toinen voi auttaa toista ja toinen toista.

Tuollainen pomo ajattelu jonka kirjoitukseen vastailen ei taatusti toimi useimmilla.

Olettaminen että asiat menee kivasti ei tee niitä menemään kivasti vaan se että työskentelee asioiden eteen

Vierailija
22/22 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistamista on paljon kun lähtee reissuun,siis myös sen pakkaamisen lisäki,pihat kuntoon,postit,laskut ym ja tunnit loppuu kesken jos kukaan ei auta ja yksi hankaa grilliä ja tutkii mekanismia (sen voisi tehdä siellä mökillä)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla