Miksi mukava ja kiltti mieheni ärsyttää minua? Miksi en osaa
nauttia siitä, mitä olen saanut? Hän on luotettava, ahkera, moderni ja tyylikäs. Kun hän on poissa, minulla on ikävä; kun hän on läsnä, minua ärsyttää. MIKÄ MULLA ON?
Kommentit (10)
draamaa. miehen ei kuulu olla täydellinen, vaan sopivasti naista ärsyttävä. silloin pysyy naisella mielenkiinto päällä.
draamaa. miehen ei kuulu olla täydellinen, vaan sopivasti naista ärsyttävä. silloin pysyy naisella mielenkiinto päällä.
liiallinen kiltteys alkaa ottaa nuppiin ja sitten sitä alkaa itse kehittää jotain riitaa.
Mies on mulle täydellinen, mutta joskus sekin ottaa päähän. Nuorempana nämä "kaudet" olivat aika rankkojakin. Asuimme vielä opiskelijakämpässä kun alkoi ottaa päähän.Meinasin ensin muuttaa pois,mutta sitten keskusteltiin ja mä päädyin muuttamaan asunnon toiseen huoneeseen.elin kuin yksin jonkun kuukauden ja sitten alkoi helpottaa. Onneksi nykyään noi "kaudet" eivät ole yhtä pahoja. Kaudet eivät myöskään ole mitenkään verrannollisia stressin määrään tai vaikka kuukautisiin.Mitään järkevää syytä en ole niille keksinyt.
Tarvitsen sitä omaa aikaa ja nimenomaan yksinäisyyttä.Nykyään siihen riittää joku iltapäivä silloin tällöin, joskus vain hetkittäin eristäydyn ja uppuodun omiin askareisiin. Mies tietää tämän eikä ota sitä itseensä ja luojan lykky,lapsetkin ovat jo niin isoja etteivät tarvitse äidin hoivaa 24/7 :)
Kyllä se siitä,jaksamista!
jollakin tavalla? Miten? Vai ärsyynnytkö siis itse turhasta kun en nyt oikein ymmärtänyt..
nauttia siitä, mitä olen saanut? Hän on luotettava, ahkera, moderni ja tyylikäs. Kun hän on poissa, minulla on ikävä; kun hän on läsnä, minua ärsyttää. MIKÄ MULLA ON?
Ja sitten tunnen siitä syyllisyyttä.
En voi ymmärtää miksi joku haluaa "särmää."
Kai mä olen liian vanha tajuamaan tälläisia juttuja.
Itselläni tulee kuvailemasi kaltaisia tunteita aika ajoin. Yleensä ne menee itsestään ohi, kun en rupea sen kummemmin kieriskelemään niissä. Olen huomannut, että ärsytyskausina olenkin oikeasti kyllästynyt enemmän itseeni ja omaan elämääni kuin mieheen. Jotenkin vain siirtää sen oman ärsytyksen puolisoon.