Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä ekakertalaiselle

Vierailija
02.07.2009 |

Hei! Nyt vinkkejä tulemaan mitä vaatteita mun kannattaa syyskuussa syntyvälle esikoiselle hankkia tuon äitiyspakkauksen lisäsksi. Mitkä siis on ollut teillä käytetympiä vaatteita ihan pienellä? Muutkin tarvikevinkit otetaan vastaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea;)

Vierailija
2/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin lahjaksi tosi paljon ihan pienimpia.. Mutta sitten jo 74-80cm vaatteita on pitäny hankkia. Kannattaa muistaa, että vauva mahtuu yllättävän vähän aikaa 60/62cm vaatteisiin.. 50-56cm vaatteita ei juurikaan tarvi, jos vauva ei oo ihan tosi pieni. Meidän pojat oli 3520/50 ja 3970/51 ja sairaalasta lähtiessä jo puettiin 60cm vaatteisiin. Ja kummmankin kans kotiutettiin alle 2vrk ikäisenä.

Jos vaatteita on paljon, tulee tosi helposti sellasia "suosikkeja", että osa jää väistämättä käyttämättömäks. Ehkä eniten tarvit malttia hankintojen kanssa ;) Ku onhan se ihana hankkia kaikkea uutta ja kivaa lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin eka tulossa ja olen innoissani ostellut potkupukuja, kunne tajusin että varmaan kätevimpiä ovat bodyt yhdistettyinä puolipotkareihin (eli housut joissa sukkaosa valmiina). Näin vauvan selkä pysyy lämpimänä (paidan helma nousee eikä ole kiva juttu syksyllä/talvella) ja housut voi olla helpompi pukea/riisua kuin riehua neppareiden kanssa...

Itse olen varanut ihan pientäkin kokoa (50-56 cm) jonkin verran. Jos on pikkuinen vauva niin onhapahan sopivat vaatteet eikä huku niihin. Tuskin reilusti yli 50 senttistä vauvaa tulee synnytettyä, joten varmasti ihan pienimmätkin vaatteet ovat hetken sopivia.

Onnea syysvauvasta ja kestämistä kesähelteisiin:)

Vierailija
4/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kietaisubodeista ihan pienenä kokoon -68 asti. Pojalla pidin aina bodeja + puolipotkareita tai potkupukuja. hienostelu/vierailuvaatteeksi sitten joku samettihousut ja pehmeä college.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi