Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita naisia jotka tahtoisivat piiskaa tai sidotuksi mutta mies ei suostu?

Vierailija
02.07.2009 |

vieläkö kun saisi kunnon nimittelyt päälle ilman että kuullostaa koomiselta..aah..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun yhdessä sovittiin että mies joku kaunis ilta vain ilmoittaa, että olen ollut tuhma, pistää rautoihin, ottaa polvelle ja piiskaa. Siitä on nyt pari kuukautta, eikä mitään tapahdu.

Mieheni on hieman ujo ja estynyt, mutta kai se nyt helvetti soikoon tuossa ajassa olisi luullut keräävän rohkeutensa!!

N33

Vierailija
2/41 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä siinä on niin hienoa? Eiks muka satu ihan törkeesti kun läiskii ratsupiiskalla perseeseen, hyvä isä sentään!!! Ja mitäs jos osuu pilluun - eikös sitten satu ihan hulluna!!??? Ja miltä tuntuu antaa tuon jälkeen? Haluatteko että kyrpä uppoaa punaisena hehkuvien pakaroiden väliseen peräreikään vai otatteko sen mielummin suuhun ja imette kuin kiimaiset huorat?? Ja jos survaisee sen suoraan pilluunne, niin vieläkö jaksatte hieroa palleja ja klittistä tuollaisen pahoinpitelyn jälkeen, muka...??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko paletti. Kyllä! Kyllä! Ihanalta! Kylläkylläkyllä!

Oliko vielä muuta epäselvää...? ;-)

Vierailija
4/41 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko paletti. Kyllä! Kyllä! Ihanalta! Kylläkylläkyllä!

Oliko vielä muuta epäselvää...? ;-)

Ei mitään epäselvää, piiskaa pepulle naiselle tulee antaa.

Vierailija
5/41 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan meinaa olla perhosia vatsassa, sillä tänään taitaa olla otsikkoni mukaisesti kurinpalautus tulossa. Miehelläni alkaa loma huomenna, ites aloitin omani jo eilen tai siis oikeastaan jo perjantaina. Olen ollut pari viikkoa jo hirveän kireä ja v-ttuuntunut kaikkeen, töissä oli kiirettä ja kotona kaikki hommat jääneet aikomusasteelle, ja niinpä olen tiuskinut ja äyskinyt häijysti perheelle milloin mistäkin. Lapset lähtivät eilen reissuun, ja ovat lauantaihin saakka poissa. Tänään aamulla, kun mies oli töihin lähdössä, hän palasi ovelta takaisin, otti mua lujasti niskasta kiinni ja läimäytti lujasti takamuksille ja kehotti varautumaan siihen, että tänään hoidellaan tilanne tasapainoon, ettei mene loman aloitus turhista nahistelussa. "Nahistelussa", pyh, mielestäni olen syystkin stressaantunut, mutta myönnettävähän se on, että ei sitä tarvitsisi omaan perheeseen purkaa. -No tässä päivän mittaa otti kuitenkin sen verran taas päähän, että naukkailin vajaan puolikkaan viinipullonlopun muka rentoutuakseni, vaikka tiedän, että sitä ei olisi kannattanut tehdä, mies huomaa sen aivan varmasti. Ei sillä, että olisin mitään raittiuslupauksia tehnyt, mutta illalla piti mennä käymään hänen äitinsä luona, enkä tietysti voi lähteä viiniltä haiskahtaen. Eli keräsin siis lisää vaikeuksia. Äsken hän, siis mieheni, soitti ja kysyi, joko olen paremmalla tuulella, ja valehtelin sujuvasti olevani, ja että kaikki on kunnossa, huhuh. Voi olla, että saan oikein kunnon selkäsaunan pitkästä aikaa, ja voi olla, että olen sen oikeastaan ansainnutkin, mutta silti vähän hirvittää. Viimeksi, kun hän antoi minulle ns. oikean kurinpalautuksen, sain sen perinteisesti nahkavyöllä paljaalle takamukselle, ja sen jälkeen ei totisesti tehnyt mieli oikutella mistään pitkään aikaan. Leikkimielessä ja makuuhuoneen puolella hän käyttää pelkkää kämmentä, mutta kun on tarkoitus näyttää oikeasti milloin olen ylittänyt rajani, saan yleensää vyöstä tai joskus jopa koivuniemenherrasta niinkuin oikuttelevat pikkutytöt ennen vanhaan. Se on aika nöyryyttävää, varsinkin kun se sattuu mahdottomasti jo parilla sivalluksella. -Nyt odotan vaan hermostuneena, että kello tulee puoli neljä. Tekisiköhän tikusta asiaa ja lähtisi muka jonnekin... sitäkään en oikein uskalla tehdä. Älkää kuitenkaan käsittäkö väärin, en toki oikeasti pelkää häntä, ja tästä meidän käytännöstä on yhdessä sovittu, mutta silti jännitän kipua, en siitä kiihotu, mutta hyväksyn sen määrätietoisuuden, jolla hän toimii, kun katsoo siihen olevan aihetta, ja vaikka kuritus pelottaa kivun takia ja rimpuilen lähes joka kerta vastaan, niin tosiaan hyväksyn asian, sillä tiedän, että hän toimii meidän molempien parhaaksi ja tietää, että tosiaan joskus menen siihen pisteeseen, että siihen auttaa kaikkein parhaiten luja selkäsauna vastustelusta huolimatta. Rakentavaa piiskausta... nolo myöntää, mutta kohdallani toimii hyvin ja on tehokasta.

Vierailija
6/41 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vain fantasioissasi.

Vierailija
7/41 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitominen ja raju paneminen on kivaa...

Ja kuulla kaikkea siitä kuinka tuhma olen :)

hihi

-n26

Vierailija
8/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oletteko sopineet ennen piiskauksen aloittamista

milloin lopettaa? naiseni ja minä tehdään kaikkea laidasta laitaan paitsi ei mitään paskaleikkejä ne

menee jo sairauden puolelle. Meille seksi on todella

tärkeä osa elämää kaikkine kurituksineen ja irstailuineen. Onko näilläkin palstoilla niin siveitä ihmisiä että ei voi kirjoittaa näistä asioista olemmehan anonyymejä täällä.

Vierailija
9/41 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki voisin olla Herrasi ja tehä sulle tuon täydellisen alistamisen vaikka ilman piiskaa

Vierailija
10/41 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaaminen ja alistaminen ei saa olla mikään juttu mihin joku riita päättyy tms. Ei se mene niin. Se tehdään yhteisestä sopimuksesta. AINA. Oli se sitten sanaton sopimus tai mikä vaan.

Toinen asia. Piiskattava ei itse hae remmiä ja pyydä sitä. Asetelma on silloin väärä.

Kolmas on nämä "MASTERIT" jotka epätoivoisesti markkinoivat täällä itseään. Kaikin puolin kokemattomuus paistaa teidän jutuistanne, viimeistään yli-innokkuus paljastaa . Ette jaksaisi olla kirjoittelematta tyhmiä juttujanne. kiitos Btm N32

Tosin voi olla sopimus, että tietyntyylisten riitojen seurauksena voi olla tuollainen sessio. Tavallaan roolileikki.

SAmoin piiskan haku ja vapaaehtoinen alistuminen voi olla roolia tai muuten ko parille sopiva tapa. Ei näitä voi rajata noin. Itselläni tuo olisi turn-off, jos olisin aloitteellinen.

Noille mastereille sanoisin, että jokainen tervepäinen ihminen näkee riskit, joita näissä on ventovieraan kanssa. Siksi joku netti-ilmoitus ei varmasti ole hyvä tapa hakea kavereita, varsinkaan alistuvia. Se, mikä toimii fantasiana (vieras dom) onnistuu livenä varsin pienellä todennäköisyydellä. Ammattimaisia paikkoja taas on vähän ja harva haluaa käytttää tällaiseen isoja rahoja.

Vierailija
11/41 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti, että naisia vailla piiskaa... olen itse jo tovin aikaa etsinyt alistumisesta ja kurista pitävää/kiinnostunutta naista... eipä ole löytynyt. Kaikenmaailman tyhjänpuhujia ja olemattoman lupaajia kylläkin vaikka yläikärajanani on ollut 45.

Tosin myönnän, että etsin miel. varattua naista, koska itsekin sellainen olen eli 42-v ukkomies, mutta sekään ei ehdotonta...

Tekisi mieleni laittaa mailios. mutta katsotaan millaisen vastaanoton tämä mielipiteeni saa... Palataan sitten...

MASTER-X

Olen itse miettiny tuota samaa kuin Master-X en minäkään ole löytäny ketään ja ne jotka olen löytäny on ollu jälleen kerran tyhjän puheita. Jos kerta teitä naisia on jotka haluaa kotikuri piiskaa niin ilmoittakaa itsestänne niin voimme olla avuksi.

Vierailija
12/41 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua aivan hirveästi. Pitää vain tyytyä muistoihin vuosien takaisesta suhteesta, jossa piiskakin oli käytössä. Harmi, että tuo mies oli varattu...

Miten mahtavaa oli kunnolla kiihottuneena joutua miehen retuuttamaksi, saada vyöstä niin, että kyyneleet nousevat silmiin ja sitten saada taas mies päälleen naimaan villisti ja nimittelemää ja mutisemaan miten panee minut paksuksi.

Vierailija
13/41 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaaminen ja alistaminen ei saa olla mikään juttu mihin joku riita päättyy tms. Ei se mene niin. Se tehdään yhteisestä sopimuksesta. AINA. Oli se sitten sanaton sopimus tai mikä vaan.

Toinen asia. Piiskattava ei itse hae remmiä ja pyydä sitä. Asetelma on silloin väärä.

Kolmas on nämä "MASTERIT" jotka epätoivoisesti markkinoivat täällä itseään. Kaikin puolin kokemattomuus paistaa teidän jutuistanne, viimeistään yli-innokkuus paljastaa . Ette jaksaisi olla kirjoittelematta tyhmiä juttujanne.

kiitos

Btm N32

Vierailija
14/41 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on piiska ollut käytössä jo kymmenkunta vuotta eli lähes koko avioliittomme ajan. Ensimmäisen kerran annoin vaimolle remmiä pyllylle jo seurusteluaikaoina, kun tyhjänpäiväiseen nalkutukseen kyllästyneenä päätin tehdä siitä kerralla lopun. Niinpä tempaisin vyöni irti lenkeistä, painoin kiukuttelevan naiseni polvieni päälle poikittain ja vedin häneltä saman tien pakarat paljaiksi ja annoin oikein perinteisesti selkään. Hän yritti potkia ja vikuroida, mutta pidin toisella jalallani hänet paikallaan ja suomin säälittä paljasta pyllyä niin kauan, että vastaanpaneminen ja suunsoitto loppui ja hän pyysi itkien anteeksi oikutteluaan. Tilanne oli äärimmäisen kiihottava, vaikka olinkin melko tosissani ja halusin näyttää hänelle, että en tule hänen kiukutteluaan sietämään. Seksillähän sovinto sitten sinetöitiin, kuten lähes joka kerta myöhemminkin, kun olen hänelle näitä kurinpalautuksia antanut. Tuon ensimmäisen kerran jälkeen keskustelimme asiasta pitkään, kun vaimoni oli rauhoittunut, ja ilmoitin hänelle suorin sanoin, että piiskaa tulee jatkossakin, jos käytös ei muuten pysy aisoissa. Hän hyväksyi asian mukisematta, ja myönsi hieman hämmentyneenä, että annoin remmiä täysin aiheesta, ja että hän oli omastakin mielestään piiskauksen ansainnut. Myöhemmin hän on kertonut, että vaikka selkäsauna antohetkellä sattuukin eikä hän kivusta sinänsä nauti, niin jälkeenpäin olo on rauhaallinen ja seesteisen helpottunut. Emme riitele juuri koskaan, ja jos riitoja tulee, ne on äkkiä hoidettu pois päiväjärjestyksestä, ja rouva on päiväkausia aurinkoinen ja enkelimäinen, vaikka takamus vähän aristaakin. Lisäksi suhteemme on hyvin läheinen, tämä pikku "salaisuutemme" on tuonut siihen ihanaa intiimiyttä, ja seksielämämme on edelleen lähes kymmenen vuoden yhteiselon jälkeen kiihkeää ja intohimoista kuin vastarakastuneilla. Rakastelemme yhä päivittäin, usein useitakin kertoja päivässä, ja haluan vaimoani vuosi vuodelta enemmän. -Piiskaa annan tosimielessä, siis kuritusmielessä ehkä keskimäärin pari kertaa kuukaudessa, tarpeen mukaan tietysti useamminkin, ja seksin mausteena annan piiskaa aina silloin tällöin, se kiihottaa meitä molempia. Silloin se on tietysti keveämpää ja leikkimielisempää kuin kurinpalautuspiiskaus, jonka annan aina melkoisen tuntuvasti. -Meille tämä sopii; suosittelen.

Vierailija
15/41 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sidotuksi tuleminen on aivan K A M A L A ajatus mutta piiskaa sain ekan kerran tässä viime viikolla (yhessä 10v) ja kyllä teki kutaa! vähä ois kyllä voinu tosiaan solvauksiakin päästellä....olin just kertonu kuinka haluisin toista miestä ja se siitä loukkaantui ja mossotti koko päivän, ois ny voinu huoraksi haukkua tai jotain,,,vähä piiskata ja panna niin että tuntuu! mutta ihan kiva näinkin. ei makiaa mahan täydeltä ;)

Vierailija
16/41 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutakin aiheeseen liittyvää tahtoisin kovasti mutta kun mies ei tahdo eikä hänellä ole kanttia puhua rumiakaan.

Vierailija
17/41 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käskevä, hellä, eikä tee mitään sellaista mihin sanon ei...tosin harvoin sanon ei:)

Vierailija
18/41 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin iltalenkiltä pajuvitsan, annoin sen ukolle ja asetuin pelkissä stay upeissa sen polville pylly pystyssä. Totesin, että olen ollut aika tuhma ja tarvitsisin vähän muistutusta... Kas, meni perille ja nykyään mieheni on joskus jopa aivan oma-aloitteinen rankaisija... :)

Vierailija
19/41 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesten pitäisi sen verran ymmärätää olla mukana... Itse olen aina ollut valmis naisten ehdotuksiin ja myös itse aktiivinen ehdottelija...

Vierailija
20/41 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika kokenut Master ja saanut huomata että et ole ongelmasi kanssa yksin.

Molemmat nykyisistä "nartuistani" ovat perheellisiä, naimisissa olevia naisia joiden miehet eivät ymmärrä tyydyttää vaimoaan tällä tavoin vaikka ovat pyytäneet.

Tapaan kumpaakin noin kerran kuussa 1- 3 tunnin session kera ja molemmat ovat kertoneet että avioseksikin toimii nyt paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi