Ihanaa! (seksistä)
Oltiin miehen kanssa eilen lempiasennossamme 69 ja saatiinpa molemmat täsmälleen samaan aikaan orkut..aika hyvä saavutus?? ;D
Kommentit (15)
Pitäisköhän itsekin koittaa samaa tänä iltana : D.
kahteen asiaan yhtä aikaa. Siis kikulin nuolemiseen ja omaan nautintoon. Siksi asento ei sovi minulle.
sen jälkeen rouva ei ole edes koskenut, ei vastannut kosketuksiin. eipä liioin puhunutkaan.
pelkkää ilmaa siis. mun on siis oltava kuusysissä itsekseen.
kahteen asiaan yhtä aikaa. Siis kikulin nuolemiseen ja omaan nautintoon. Siksi asento ei sovi minulle.
en ymmärrä kuka siitä pystyy nauttimaan samalla mutta näköjään joku. :)
kiihotun vielä enemmän,kun kulli on mun suussa :D
ja se on tosi hyvä asento ottaa suihin,sillä munan saa siinä asennossa tosi syvälle ihan kurkkuun..nam!
Ei edes tavallista suuseksiä ole, jo ajatus nuolemisesta oksettaa meidän miestä, näin itse on sanonut.
me ollaan 69 niin että mies samalla hoitelee mua sauvalla kun imutan, on superkiihottavaa. suosittelen.
sen jälkeen rouva ei ole edes koskenut, ei vastannut kosketuksiin. eipä liioin puhunutkaan.
pelkkää ilmaa siis. mun on siis oltava kuusysissä itsekseen.
Munaa sisään ja saamaan, se on parasta.
Mies tykkää nuolla, mutta haluan että lopettaa ennen O:ota.
ja samalla laittaa sormen emättimeen tai pyllyyn..välillä molempiin yhtäaikaa..takuuvarma räjähtävä orgasmi :)
yhden kerran tavannut potilaan, jota nainen oli vahingossa purrut peniksestä 69 aikana. Nainen oli saanut orgasmin ja oli siinä tohkeissaan puraissut suussaan ollutta kalua.
Leuan spasmi voisi myös aiheuttaa samaa, ainakin itselleni orgasmista tulee suonenvetoa jos minnekin, yleensä jalkapohjaan.
mutta good for you
Haluan minäkin keskittyä (tässä asiassa) vain yhteen asiaan kerralla enkä myöskään hirveästi tykkää, että nenäni sojottaa kohti miehen peereikää...
tässä keskustelussa nyt mukana pääministeri ja sit se kanki-kaikkonen vai mikä täss on tilanne