Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vierailetteko vastavuoroin vai aina teillä?

Vierailija
01.07.2009 |

Meillä on tuttavaperheitä, jotka mielellään kyläilevät meillä, mutta vastakutsua saamme odottaa kauan.

Todella ärsyttävää. Nytkin on perheitä, jotka ovat syöneet meillä kolme kertaa peräjälkeen, mutta he eivät kutsu meitä. Laiskoja paskoja minun mielestäni. Seura kelpaa ja tarjoilut, mutta ei se, että itse järjestäisi jotain.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kutsu meille vieraita siksi, kun en tykkää tänne ahtaaseen sekamelskaan ketään pyytää. Kiva se on kauniiseen ja tilavaan kotiin pyytää vieraita, mutta meillä ei sellaista ole, niin vieraita en kutsu. Sukulaiset ja pari ystävää saa tulla.

Vierailija
2/5 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en kutsu koskaan ketään meille!

Ei sillä etteikö voi tulla, mutta mää jos lysyn nähdäänkö niin jotenkin me tuppaudutaan aina kylään. Ei sillä että kaveri kysyy voisko tulla teille!

Mut ihan miten vaan! Jos ei kelpaa tulla meille, niin kysyn voidaanko tulla kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tosin voi tulla vierailu pari kertaa peräkkäin joko meillä tai sitten jollain kaverillani. Mutta pääsääntöisesti vierailut yritetään kuitenkin järjestää vastavuoroin.

Vierailija
4/5 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä meillä, välillä muualla. Ei kuitenkaan niin että odotettaisiin vastakutsua ennen kuin kutsutaan uudestaan tms.

Mä henkilökohtaisesti tykkään enemmän että meille tulee vieraita kuin toisin päin, lähinnä johtuen siitä että se on lasten kanssa helpompaa. Mutta koska oletan että muutkin ihmiset pitävät omassa kodissaan olemista helpompana, en kuvittele että saisin ne aina lähtemään meille.

Vierailija
5/5 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on minusta älyttömän kivaa! Olen laiska lähtemään kylään ja tykkään kestitä vieraita. Ystäväni taas inhoaa siivoamista ja laittamista ja kyläilee mielellään :))

Tykkäisin että muutkin kävisivät meillä. Inhoan itse käydä vierailuilla....