Voinko vaihtaa kätilöä jos yksi inhokki sattuu synnytykseni aikaan töihin?
Yksi puolituttu inhokkiämmä on kätilönä ja hänet kaikista kätilöistä viimeisimpänä haluan omaan synnytykseeni. Voinko vaihtaa vaikka johonkin vanhaan natsiluuskakätilöön jos haluan?
Kommentit (15)
Voi olla parempi sen kätilönkin kannalta.
Itse olen miettinyt sellaista, että voinko vaihtaa jos seuraavaan synnytykseeni sattuu sama kätilö joka oli viime kerralla. Kun viimeksi synnytin, lapsi kuoli. En haluaisi samaa kätilöä tällä kertaa, vaikkei vauvan kuolema mitenkään kätilön vika ollutkaan. Fiilisten takia vain mieluummin ottaisin kenet tahansa muun synnytykseen.
Ainakin jos synnärillä on tulosi aikaan muita vaihtoehtoja kuin se kätilö jota et haluaisi. Ihan ymmärrettävä syy. Voihan sinne soittaa etukäteen ja kertoa tilanteesta.
että sopiiko jos hoidan sun synnytyksen?
perhekerhosta ja oli siellä niin vastenmielinen tuttavuus, että hänet kaikista ihmisistä viimeiseksi ottaisin lastani maailmaan auttamaan. Tietty voisi töräyttää kunnon roikkoripulipaskan akan naamalle ponnistaessa, mutta siitäkin huolimatta mieluummin sen vanha natsiluuskakätilö.
Tuttua ei tarvitse ottaa kaivamaan jalkoväliään.
perhekerhosta ja oli siellä niin vastenmielinen tuttavuus, että hänet kaikista ihmisistä viimeiseksi ottaisin lastani maailmaan auttamaan. Tietty voisi töräyttää kunnon roikkoripulipaskan akan naamalle ponnistaessa, mutta siitäkin huolimatta mieluummin sen vanha natsiluuskakätilö.
Tuskin sun kätilönä haluaa kukaan ollakaan. Synnytä vaan kotona ja puserra ne paskat olohuoneesi lattialle.
en todellakaan menisi sairaalaan synnyttämään. Ja tällä toiselle kertaa kätilö ei todellakaan komentele minua tai annan sen kuulla kunniansa.
en todellakaan menisi sairaalaan synnyttämään. Ja tällä toiselle kertaa kätilö ei todellakaan komentele minua tai annan sen kuulla kunniansa.
Yksi puolituttu inhokkiämmä on kätilönä ja hänet kaikista kätilöistä viimeisimpänä haluan omaan synnytykseeni. Voinko vaihtaa vaikka johonkin vanhaan natsiluuskakätilöön jos haluan?
joko 7 promillen jurrissa tai sitten on sokea
kätilökseni halua, ellen tiedä että ponnistaessa on just paska tulossa ja akan pää mun jalkovälissä.
heti synnärin ovesta sisään astuessa huutaa: "En halua sitä inhottavaa ämmää vaan sen natsiluuskakätilön. ja kukaan ei mua sitten komentele tai päästän ripulipaskat sen naamalle." Tulee mukava synnytys ja sairaalassaoloaika :-D
ja kätilö natsipaska. Eikä lapsivuodeaikakaan jonkun lestan tai mussen kanssa samassa potilashuoneessa mitään herkkua ole. Että miksi turhaan pingottamaan, kaikki estot pois ja paskaa naamalle.
ihmisellä voi olla mitään "inhokkiämmiä"?????