Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viivapillua.....

Vierailija
01.07.2009 |

Mulla kävi melkoinen tuuri. Sain puhuttua yhden kimulin kämpilleni siiderille. Kesken kaiken hän sitten kysäisi, haluaisinko hänen hiukan imevän mun kullia. Sehän tietty sopi mitä parhaiten, mulla kulli kovana ja hyvää teki. Sitten hän veti omat pögänsä pois ja ehdotti 69:ä. ...Siihen se sitten lopahti. Hän makasi alla. Pistin pääni hänen jalkoväliin, ja voi hitsin hitsi...siellä se oli, karvaton tiukka viivapillu. En mahtanut mitään. Minulta tuli nauru ja kulli lerpahti. Kimma äimistyi, että mitäs nyt ?? En saanut sanotuksi, että hänen viivapillunsa oli niin humoristisen näköinen, että nauru voitti halun...heh hehh....saamarin viivap....olisi ollut edes pienet repaleet esillä...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden todellisen viivan olen minäkin eläissäni kohdannut. Eikä minun tehnyt mieleni ollenkaan nauraa, se oli minusta hyvin kiihottava. Minä kun en näe pedofiilejä joka hiton nurkalla (lienenkö tyhmä vai sokea?) niin kehtaan surutta sanoa, että pidän siivottua viivamallia kiihottavampana kuin jossakin ruovikon seassa haisevia härppähuulia. Sellaista mun ei tekisi mieleni nuolla. Mun silmääni moinen on ruma. Ja lisäksi karvat kurkussa lopettaa nuolemishalut aika äkkiä.

Vierailija
22/40 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nuolet haisevia huulia niin että tulee karvoja kurkkuun asti, niin kannattaa kokeilla samaa myös festarien ulkopuolella tai korjata hiukan tekniikkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sun "sessioiden" selostus kuuluu vauva.fi sivuille????!!!!

Vierailija
24/40 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin eikö silloin levitetä häpärit auki ja nuolla sieltä sisältä. Aika karseata on sitä karvaista häpykumpua nuoleskella. Pillun sisällä en vielä ole karvoja nähnyt...

Vierailija
25/40 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kypsillä naisilla olla VIIVAPILLU ??

Vierailija
26/40 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle naisena, aikuisena, karvattomuus tai osittanen sellainen on kiihoittavaa molemmin puolin

Vierailija
27/40 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja mitä sieltä löytyikään ??? No, ihan pikkuiset sisähäpärit. Aloin nuolemaan niitä, mutta ne olivat niin syvällä, että piti lopettaa, kun ei kunnolla saanut henkeä,,,,itse pillu oli niin vietävän limainen,,,ja mulla koko nenä ihan limassa.

Vierailija
28/40 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vaimoni hinkuu aina paljasta leukaa. Menee minusta aika rankasti pedofilian puolelle, minulla on sentään 2 siloposkista poikaa samassa osoitteessa. Kyllä aikuiselle miehelle kuuluu metsäläisten tyylinen kunnon karvanaama.

On luonnotonta ajella partaa vain yleisen muodin tai naisen takia.

Vierailija
29/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla viivapillut kurtulle ja ryppyyn ??

Vierailija
30/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei mene.

meneekö vanhoilla naisilla viivapillut kurtulle ja ryppyyn ??

ne karvat lähtee ööö.... sanoisinkohan 70%lla ihan itellään lähes kaikki, eli luomuja viivapilluja ovat, mitä nyt muutama haiven sielätäälä. ja iho ei niinkään rypisty vaan alkaa roikkumaan. rasvakudos säilyy tosi laihoillakin "luukasoilla" häppäreiden aluella.

mutta tämä siis n.80-90v rouvilla, että en tiedä mitä edellinen sitten pitää vanhana, toisille kun 50 on jo vanha.

Vierailija
31/40 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivapillua koska kullallani on sellainen ja parempaa ei ole olemassakaan ja muutenkin täydellinen nainen sängyssä.

Vierailija
32/40 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja viivapillu menettelee. Minä työnsin takaapäin molemmat etusormet sisään, raotin, ja muilla sormilla avitin molon sisään. Ei tehnyt edes tiukkaa.

Vierailija
33/40 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on viivapillu? Ja miten se liittyy karvaisuuteen?

Vierailija
34/40 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..karvaisuuteen mitenkään. Viivapillu on yksinkertaisesti "huuleton" pillu. Siinä on niiiiin pienet sisähuulet, että ne eivät edes pilkistä sieltä, ei sitten milliäkään. Mikä pahinta, se on myös petoviilien unelma.

Vierailija
35/40 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..karvaisuuteen mitenkään. Viivapillu on yksinkertaisesti "huuleton" pillu. Siinä on niiiiin pienet sisähuulet, että ne eivät edes pilkistä sieltä, ei sitten milliäkään. Mikä pahinta, se on myös petoviilien unelma.

Kiitos, mutta siis onko huulet niin pienet, että niitä ei näy vaikka pillun levittää auki? Ei kai sellasta ookkaan.. Vai meinasitko, että ne ei näy ulospäin ulompien huulten välistä?

Vierailija
36/40 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen pillun avaa,niin kyllähän siellä sisällä pienet repaleet löytyy. Ulospäin niitä ei näy ollenkaan.

Vierailija
37/40 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä aikuisilla TOSI isot ongelmat jospa seuraisitte muuta kuin alapäitä voisi alkaa tapahtumaankin jotain järkevääkin?

Vierailija
38/40 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa lapsellinen etkä ymmärrä hyvän päälle, itse kyllä nuolen mieluummin posliinia kuin kusenhajuista pillua josta vielä karvoja tarttuu hampaiden väliin!

Vierailija
39/40 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa mulla olisi viivapillu. Vois joskus harrastaa seksiä valosallakin ilman pimennysverhoja. Hirveä roiskeläppäpillu mulla :( Häpeän sitä yli kaiken. N29

Vierailija
40/40 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa mulla olisi viivapillu. Vois joskus harrastaa seksiä valosallakin ilman pimennysverhoja. Hirveä roiskeläppäpillu mulla :( Häpeän sitä yli kaiken. N29

Toivottavasti tää on provo! Mulle miehenä on ihan sama onko viiva vai lerppu. Kaikkia on yhtä ihana nuolla. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi