Mitä mieltä olet Allan-nimestä? Minusta se on ihana ja kaunis nimi
Kommentit (21)
minusta ei pikkulapsen vaan 40v romanimiehen :)
Minun mielestäni nimi on tosi hieno.
Sitä paitsi, oletteko te niin rasisteja, että nimi on huono, jos se on yleinen romanien keskuudessa? Säälittävää...
Minun mielestäni nimi on tosi hieno.
Sitä paitsi, oletteko te niin rasisteja, että nimi on huono, jos se on yleinen romanien keskuudessa? Säälittävää...
Fakta vaan on, että jotkut nimet aiheuttaa miellenyhtymiä... Niila on lapinpojan nimi, Börje on ruotsalainen jne.. ;)
mutta tarkemmin mietittyäni keksin kaksi Allania, joista kumpikaan ei ole romani. Kaunis nimi äänneäsultaan.
Minulla on siellä sen niminen sukulainen.
Ne nyt eivät näe nokkaansa pidemmälle muutenkaan. Jos he ovat tavanneet yhden romanin, jonka nimi on Allan, niin silloin kaikki Allanit ovat romaneja. Kohta he reppanat luulevat, että kaikki amerikkalaiset ovat romaneja, ja menevät ihan sekaisin.
Jos ihmisillä olisi kiinnostusta tutustua romaneiden kulttuuriin ja oppia arvostamaan heitä, niin ehkä romaneidenkin olisi joskus mahdollista saada töitä ja oppia paremmin sopeutumaan yhteiskuntaan. kauheaa katsoa kun naapurin pientä romanipoikaakin kiusataan koko ajan pihassa, kun vanhemmat pitävät huolen lastensa rasistisesta valistamisesta.
manne-sukunimi. Eikä mua ollenkaan hävetä se että lastani luultaisiin romaniksi saatika minua
Huhhuh tuota mannen puolustajaa. Terveisiä vuodesta 2025. Eivät sopeudu. Eivät ole sopeutuneet 500vuodessa. Ei kuulu heille että sopeutuvat valkolaisten kanssa
No en ostaisi käytettyä autoa tämän nimiseltä henkilöltä.
Sen verran harvinainen, että vaatii vähän makustelua. Lapseni kolmekymppisen kaverin toinen nimi, mutta muualla ei ole tullut vastaan (paitsi Markus Allanin muistan kuulleeni, lienee taiteilijanimi).
Kulmahousuile käy hyvin, ettei jopa suotavaa vähintään toiseksi nimeksi, Rainer Allan 👍
Vierailija kirjoitti:
ma n n e-sukunimi. Eikä mua ollenkaan hävetä se että lastani luultaisiin ro ma n i ksi saatika minua
Se on etunimi. Markus Allan on taiteilijanimi, oik. Allan Isberg.
Osta sie hyvä hevonen, Fingerporin Allan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ma n n e-sukunimi. Eikä mua ollenkaan hävetä se että lastani luultaisiin ro ma n i ksi saatika minua
Se on etunimi. Markus Allan on taiteilijanimi, oik. Allan Isberg.
Kumma, että läpimenneeseen viestiin vastaamisessa aiemman viestin sanat eivät menekään läpi sellaisenaan.
Allan Lintula ja sitten romani-Allanit. Siinäpä luotettavia yhteiskunnan tukipilareita.
mulle tuli ihan sama mieleen kuin kakkoselle :) Vaikka eihän nimessä siis mitään vikaa ole.