Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietityttää... Näin viime yönä unta, että miehelläni oli salaa lapsi.

Vierailija
30.06.2009 |

Meilä on siis 3 lasta ja nuorimmainen on nyt 2v. Ennen kun tulin kolmatta kertaa raskaaksi meillä oli miehen kanssa mennyt aika latteasti jo jonkin aikaa. Mies oli paljon pitkillä (n kk) työmatkoilla, kotona oli aina 2-7pv kun taas lähti uudelle työmatkalle.

Nyt näinkin unta, että miehelläni olisi vähän meidän kuopusta vanhempi tyttö...

Jotenkin jäi mietityttämään kun tuo lapsen ikä sattuisi juuri sopivasti siihen ajanjaksoon kun meillä meni huonosti ja mies oli paljon työmatkoilla.

Vaikka unihan sen vain oli, mutta silti :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se sisältyi aikaan ennen mua, ja tiedän että mies oli korkkaamaton. Outo uni kyllä sinänsä, olin mustasukkainen siinä unessa.

Vierailija
2/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika karmea tilanne joo. onneksi sulla kuitenkin vaan unta. kerro nyt unestasi miehellesi niin saat rauhan. eihän sillä siis todellisuudessa mitään kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän, että joskus unet voi olla niin todentuntuisia, että hirvittää.

Minä näin yhtenä yönä sellaista unta, että mieheni ihan avoimesti kotona pitämissämme juhlissa suuteli erään tutun naisen kanssa ja oli tosi herkkänä ja tiuski vaan mulle, että mitä tää sulle kuuluu...

Vaikka todella tiedän, että se oli vaan unta eikä mies tekisi tuollaista koskaan, olin aamulla niin raivona, että kiukkusin koko aamupäivän kotona ennenkuin sain kerrottua unesta miehelle. Sitten kyllä nauratti kumpaakin.

Vierailija
4/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Kiira Korpi oli kuollut. Mut se olikin vaan Michael Jackson.

Vierailija
5/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näin, tultuani raskaaksi, unta, että paljastui miehelläni olevan ennestään lapsi, josta en ollut tiennyt.

Omistushalua? Turvallisuuden kaipuuta? Tarvettaa luottaa, että äidistä ja laosesta huolehditaan?

Hassu uni.