Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Name It-lastenvaatemerkki hyvä?

Vierailija
30.06.2009 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvimmat ovat nameitin vaatteita. bodyt 3 e ja housut 3,5 e. eli tosi halpaa. joskus ostin jonkun 6 e maksavan velourhaalarin ja oli kyllä reikäinen jo valmiiksi. eli halpa ja aika huono merkki.

mun mielestä laatuvaatteita ovat moonkids, småfolk, idat, meandi, kik kid jne.

Tuttat yms. on aika paskakamaa. köyhällä ei ole varaa ostaa paskaa siispä suosin ylläolevia merkkejä. niissä jälleenmyyntiarvokin on ihan mieletön.

Vierailija
2/17 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi bodeissa ne, joissa ei ole kauluksessa nappeja, ovat huonompia. Kokonaan puuvillaa ja plörähtävät pesussa.

Värimaailma saisi olla myös hieman sukupuolineutraalimpi. Meillä on kuitenkin melko paljon ko. merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita, kunhan muistaa ostaa reilusti isompaa kokoa. Esim. 60 cm lapselle 68 cm toppapuku. Ovat aika kapeaa mallia muutenkin name it vaatteet, esimerkkinä tässäkin vaikka tuo toppapuku, kädet sai väksin änkeä hihaan, saman huomasin bodyissa sekä haalareissa, (lapsi oli toppapuvun käytöhetkellä 3kk vanha, 60cm pitkä ja painoi 4600g.) joten siitäkin jo päättelin että ovat ahtaita vaatteita:) muuten ovat kyllä kestäneet pesuja ja käyttöä.

Vierailija
4/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan kivoja vaatteita

Vierailija
5/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen kyllä ja ehkä parempi kuin markettimerkit.

Vierailija
6/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen kyllä ja ehkä parempi kuin markettimerkit.

Vierailija
7/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää niiden tapa tehdä selkeästi eri vaatteita pojille ja tytöille (vauvanvaatteissa siis) ja siksi harvemmin mitään tulee ostettua.

Vierailija
8/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni parempi, kuin H&M ja Benetton(!).

Laadukkaammista merkeistä tykkään PO.P:sta, Legosta ja Espritistä.

Vierailija
9/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut on kivoja kun sopivat hoikille lapsille

Vierailija
10/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni niillä on ihan kivoja vaatteita ja hintatasokin on ok. Kestävät mielestäni ihan ok, vaikka mitään erityistä huippukamaa eivät ole.

Vierailija
11/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää ainakin paremmin kuin jotku Tutan vermeet!

Vierailija
12/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet on kovin leveitä. Name Itin vaatteet sopii paremmin ainakin meidän lapsille ja ovat kyllä kestäneet käytön kahdella lapsella ihan hyvin ja nukkaantumatta.

Vierailija
13/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on h&m parempia, laadultaankin.

mulla on muutamia h&m-bodyjä, jotka ovat varmaan ikuisia. Olen ne käytettynä ostanut ja kahdella lapsella pidetty eikä niissä ole edes nyppyjä. Menee vielä serkullekin käyttöön.

Vierailija
14/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatteet enemmän tätä päivää, kuin esim Cirafin. Olen kyllä tykännyt. Kuten joku sanoi, ne Cirafin ovat aika leveitä ja sitten pesussa menettävät kuosinsa, monesta bodysta on tullut ihan vino. Name It-vaateet eivät oo menneet pesussa miksikään.

Vierailija
15/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsellä se kokemus, että bodyjen nepparit irtoilevat ja osa vaatteista nukkantuu helposti. Häviää laadussa HM:lle mennen tullen.

Vierailija
16/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on, meillä ainakin paljon bodeja&housuja name it- merkiltä. Menee hoikille lapsille, mut on ne kyllä aika 'kireitä', bodyt ainakin (:

Vierailija
17/17 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 vastasi muiden 56. Ja värit haalistuu nopeasti. En ole heidän mallistoon ja värimaailmaan tyytyväinen. Vauvakamat ok, mutta isompien ei enään toimi. Benettonin poikien housut on olleet tosi hyvät! Olen paljon ostanut niitä käytettyina, ja on toiminut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä