Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi parantaa muistia?

Vierailija
30.06.2009 |

En muista ihmisten nimiä, paikkoja joissa olen matkustellut, elokuvien tai bändien nimiä joista tykkään. Olen niin höperö, että tämä alkaa jo nolottaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemalla merkille jonkin auton rekisterinumero ja sit koita muistaa hetken päästä mikä se oli

- sit vaikka keksit jonkun laulun kaikista noista mainitsemistas asioista ni on helpompi muistaa

- tai sit vaan hankit sanelukoneen

Vierailija
2/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimeen brain genius -peli...

siinä on muisti pelejä :)

en osaa oikein neuvoa, mutta huonolta sun muisti kuulostaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistamista parantavia lääkkeitäkin jo ole? mut minkä nimisiä? en muista :D mutta ihan tosi siis olen kuullut et tällaisia on!

Vierailija
4/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua auttoi paljon kun keksein alkaa kokoamaan muistettavista sanoista omia sanoja.

Jos mun pitäis jotain tenttiä varten vaikka muistaa sanat, kukka, auto, vene, ooppeli niiin kokoan niistä vaikka sanan KOVA. Sitten pelkästään sen avulla et muistan ton yhden sanan, pystyn palauttamaan mieleeni jo neljä!

Vierailija
5/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen muistettavaan sanaan lisää vaikka jonkun tunteen.

Jos sun pitää muistaa vaik jonku bändin nimi niin käske vaik jonku kaverisi hyppiä vihaisena sohvalla ja huutaa sitä sinulle.

Sitten seuraavan kerran kun sun pitäisi muistaa se bändin nimi niin sä muistat ensin sun ystäväsi hyppimässä vihaisena sohvalla ja sitten kuulet mielessäsi, että mitä se huusikaan :)

Vierailija
6/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistin kehittämiseen tarkoitettuja kirjoja. Muistisäännöt ovat myös hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi