Töihinpaluu hirvittää - please tsempatkaa!
Minun on palattava kohta töihin puolentoista vuoden poissaolon jälkeen. Tiedän työpaikalla olevan kaikenlaisia ongelmia ja sinne meneminen tuntuu aivan ylivoimaiselta. Yöunet menevät ja stressitaso on huikea. AUTTAKAA! Pitäisikö hankkia joku ahdistuslääkitys?
Kommentit (5)
Perheen ja lapsen/lasten myötä työhuolet, työpaikan hankalat ihmissuhteet yms. VOIVAT myös asettua oikeaan kontekstiinsa -eli niistä ei vain välitä niin paljon kuin aiemmin, kun on se oikea elämä myös työpaikan ulkopuolella. Miksi ottaa niistä stressiä, hoitaa vain oman työnsä hyvin ja lähtee sitten kotiin.
Tsemppiä töiden aloittamiseen, on siinä myös hyvät puolensa!
Itsekin palailen töihin lähes 2 vuotisen tauon jälkeen. Ja meilläkin kaikenlaista muutosta on sillä välin töissä tapahtunut. Mutta palaan sinne, asenteella, että katsotaan miten siellä asiat sujuvat ja keskityn omaan perustyöhön, josta kuitenkin pidän. En vaan viitsi etukäteen kauheasti stressata.
tollanen samanlainen ahdistus yhtenä yönä (töihin paluuseen vielä puoli vuotta). Mutta sitten päätin ettei mun ole pakko palata sinne, voin etsiä uuden työpaikan ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Vanhassa paikassa on työrytmi ja henkilökunta vaihtuneet aivan erilaisiksi, en tuntisi sieltä juuri ketään ja ilmapiirikin on kuulemani mukaan nihkeä.Riippuu tietenkin työpaikasta missä olet, saako helposti vaihdettua työpaikkaa, tällä hoitoalalla kyllä saa.
Yritetty on, ja hartaasti! Nythän on lama.
Mutta sitten päätin ettei mun ole pakko palata sinne, voin etsiä uuden työpaikan ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Vanhassa paikassa on työrytmi ja henkilökunta vaihtuneet aivan erilaisiksi, en tuntisi sieltä juuri ketään ja ilmapiirikin on kuulemani mukaan nihkeä.Riippuu tietenkin työpaikasta missä olet, saako helposti vaihdettua työpaikkaa, tällä hoitoalalla kyllä saa.
mielekkäämpään