Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun tupakoitsija tupakka suussa kävelee kadulla vastaan

Vierailija
30.06.2009 |

Minä nyrpistän nenääni ja pidän sormilla nenästäni kiinni niin että hän näkee ja luon häneen "haiset pahalle" katseeni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ekologisilla kangasväreillä kirjoitin kantoliinaani isoilla kirjaimilla näin:

"Suosittelen selektiivistä jälkiabortointia kaikille nikotiinin ja muiden päihteiden orjille."

Vain tällaisilla toimenpiteillä saamme hulttiot ruotuun.

Vierailija
2/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin nimittäin käydä röökillä pihallamme ja sit nukkumaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin nimittäin käydä röökillä pihallamme ja sit nukkumaan :)

Mä voin kyllä karjasta että Taas se tuli tänne pilaamaan kaikkien ihanien kukkien tuoksun

Vierailija
4/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittäisit, että joku viitsii maksaa ylimääräisiä veroja.

Minä nyrpistän nenääni ja pidän sormilla nenästäni kiinni niin että hän näkee ja luon häneen "haiset pahalle" katseeni.

Vierailija
5/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollessaan nuorempana säästää paljon eläkerahoja ja enpä usko, että kokonaisuudessaan terveyskulut on sillä pitkäikäisellä sen alemmat. Hoitoa sekin tarvii ja vanhemmiten makaa vielä äkkiä vuoden pari jossain laitoksessa kuten tupakoija, joka tajusi tehdä sen 10-20 vuotta aiemmin.

Eli säästetään kansantaloudellisesti ja aletaan kaikki poltella.:)

Vierailija
6/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon lapsillekkin kovaan ääneen, että onpa typerä ihminen... Tai että älä mene sinne, kun noi rakit paskoo joka paikan =)

Vierailija
7/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana =)

Vierailija
8/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samoin aina, kun joku läski tai muuten vaan ruma tulee vastaan.

Tajuasivat edes pysyä kotonaan, katseilta piilossa!!

Vierailija
9/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään osataan pitää ihmiset elossa melko pitkään. Tupakoitsijan vanhuus on vain paljon vaivaisempi ja hoitoa vaativampi kun tupakoimattoman. Oliskin niin, että kaikki tupakoitsijat kupsahtais tasan 56v. syntymäpäivänään! Mut ei, silloin ne sairastuu ja ensin hoidetaan skuutisti syöpä ja sen jälkeen keuhkoahtaumatautia ja sen jälkeen....... Kunnes ne loppujen makaa viimeiset 2 vuotta täysinä kasviksina vuodeosastolla keuhkot rohisten ja kuolevat lopulta viidenteen keuhkokuumeeseen, johon antibiootit ei tehoa.

Vierailija
11/11 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskomattoman typerä pitää ihmisen olla, jos hän tupakoi julkisella paikalla, puhaltaen savut viattomien ohikulkijoiden hengitettäväksi. Vähintään kaupunkien keskustoissa siitä pitäisi sakottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä