Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoinen on "iso nainen"?

Vierailija
15.06.2015 |

Eli tuolla yhdessä keskustelussa dissataan isoja naisia, mutta omassa kaveripiirissäni isoillakin naisilla on vientiä... Ehkä itse sitten määrittelen "ison naisen" eri tavalla, joten kysynkin teiltä:

Naiset: Minkä kokoinen voisit olla olematta mielestäsi "iso nainen"?
Naisista kiinnostuneet: Kuinka suuren naisen kanssa voisit seurustella? Kelpaako "iso nainen" ja minkä kokoinen se on?

Jotain mittoja kehiin siis, kiitos!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokoinen. 174 cm melkein 90 kg. Urheilutaustan vuoksi löytyy myös hartioita ja muuta lihasmassaa ja hyvä ryhti. Rasvaa toki on myös, mutta vyötärö erottuu siitä huolimatta. Erotun naisten joukosta. 

Vierailija
42/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin semmonen että  nyt vähän pelottaa tuuppaseeko se minut kumoon ohihipaistessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen nainen on iso tai sitten todella pitkä nainen on iso.

Sopiva nainen on joku 165cm pitkä ja painoa sillä on maksimissaan 60kg.

T:mies 182cm ja 75kg

Vierailija
44/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 178-senttinen ja 70-kiloinen ja koen olevani iso nainen. Mulla on vieläpä leveät hartiat, isot rinnat ja tähän yhdistettynä rimppakintut, jotka korostavat yläpainotteisuuttani. Mieheni mielestä olen kai ihan hyvän kokoinen ja on usein sanonut, ettei haluaisi alle 170cm pitkää naista. Äitipuoleni taas välillä sanoo, että näytän transulta, mutta se on ihan fine, olenpahan ainakin näyttävä. Yleisesti ottaen miehet ovat harvoin olleet kiinnostuneita minusta, lukuunottamatta sellaisia noin 160-senttisiä, joita perässäni kyllä juoksi sinkkuaikoina. Mun mielestä "iso nainen" voi olla vaikka 170cm pitkä ja vaikka vain 60-kiloinenkin, koska ratkaiseva tekijä ison naisen vaikutelmassa on hartioiden leveys.

Minä ole oikeasti iso nainen. Vain 172cm pitkä ja painoa reilusti yli sata. Tosin on myös leveät hartiat, isot rinnat ja vankka rakenne. Niinpä paino myös yllättää lääkärit ym. jotka ensin näkevät. Yksi isouttava tekijä on isot lihakset. Olen aina ollut lihaksikas ja voimakas. Mutta läskiä on myös. Olen ollut sisarponteva jo alusta alkaen. Laihaa/siroa ei saa tekemälläkään. 

Tällainen määrittely on kyl naista alentavaa. Ihmisarvo ei ole koosta kiinni. Tai sen ei pitäisi olla.

Vierailija
45/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:36"]

Olen 170-senttinen ja 65-kiloisena en kokenut olevani iso. 70-kiloisena koin, että raja menee varmaan siellä sitten itselläni.

[/quote]

Aika rimpula, itse olen 170/90 ja kyllä multa löytyy kunnolla tissejä ja persettä, mutta en ole mikään läskipallo enkä haluaisi olla noin laiha! Ehkä 80-85kg olisi hyvä, silloin en olisi yhtään iso.

Vaikutelma koosta vaihtelee eri ihmisillä tosi paljon. Naistelehdissä ollut näitä, miten eri näköisen kokoisia samanmittaiset niset voivat olla. 

Vierailija
46/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso nainen on ison painoindeksin omaava ns. todella runsas nainen. Heille on olemassa oma mies -genre jotkut tykkää itse todellakaan en 

Mikä järki nostaa 8 vuotta vanha ketju?

Koska niin moni rakastaa määritellä mieluista naista ja ällötellä lihavia. Siis niitäkin, jotka eivät oikeasti ole. Tämä on yksi alistamisen ja vähättelyn muoto. 

Vierailija
47/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivan kokoinen? Siis sinun kainaloon sopivan kokoinen? Jonkun toisen kainaloon sopii eri kokoinen. Ei ole olemassa yhtä kaikenkattavaa sopivaa.

Vierailija
48/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:43"]

Minun mittani ovat 180/80 ja en ole kokenut itseäni isoksi ennen kuin luin näitä kommentteja.. En ole lihava, minulla on vain jonkun verran lihasta. Kiinnostaako tämän mittainen miehiä vai pelottaa pois??

[/quote]

Ei minua ainakaan pelota pois, ellet sitten ole pelottavan näköinen kasvoistasi :D

Tota mieltä (että 180/80 olisi liian iso tai "pelottava") eivät oikeasti ole kuin itseään läskinä pitävät naiset ja itseään liian vähän miehisinä pitävät miehet!

Minulla oli nuorena tyttöystävä joka oli suunnilleen kokoisesi. Olen 180 pitkä ja olimme saman pituiset. Opettelimme seksin salat yhdessä. En ole sen jälkeen ollutkaan niin pitkien reisien välissä. Kiinteät ja sileät olivat tissitkin isot mutta mittoihin nähden sopusuhtaiset. Oltiin parikymppisiä.

Vierailija
49/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokoinen. 174 cm melkein 90 kg. Urheilutaustan vuoksi löytyy myös hartioita ja muuta lihasmassaa ja hyvä ryhti. Rasvaa toki on myös, mutta vyötärö erottuu siitä huolimatta. Erotun naisten joukosta. 

Tuskin erotut, tuon kokoisia on paljon.

Vierailija
50/52 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivan kokoinen? Siis sinun kainaloon sopivan kokoinen? Jonkun toisen kainaloon sopii eri kokoinen. Ei ole olemassa yhtä kaikenkattavaa sopivaa.

Tuollaista hippiäismiestä en vilkaisisikaan.

Vierailija
51/52 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 170 ja noin 115kg.

Vierailija
52/52 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eks sä nyt isoa-iitaa tiiä