Minkä kokoinen on "iso nainen"?
Eli tuolla yhdessä keskustelussa dissataan isoja naisia, mutta omassa kaveripiirissäni isoillakin naisilla on vientiä... Ehkä itse sitten määrittelen "ison naisen" eri tavalla, joten kysynkin teiltä:
Naiset: Minkä kokoinen voisit olla olematta mielestäsi "iso nainen"?
Naisista kiinnostuneet: Kuinka suuren naisen kanssa voisit seurustella? Kelpaako "iso nainen" ja minkä kokoinen se on?
Jotain mittoja kehiin siis, kiitos!
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:10"] Minusta iso nainen on pitkä ja roteva. Tai että moni nainen on pitkä olematta varsinaisesti iso, tai vähän pyöreä lyhyempikään ei ole iso mielestäni. Mutta ehkä sellainen ~180cm ja lihaksikas tai muuten roteva on iso. Itse en tiedä minkä kokoisena olisin iso, pituutta on 150cm ja painoa reilut 40kg, mutten yhtään osaa ajatella minkä painoisena minut voisi määritellä isoksi. [/quote] Tyttäreni todennäköisesti pitäisi sua isona tai ainakin lyhyenä ja lihavana. Hän on itse 173cm ja 47kg. [/quote] Millainen ihminen pitää 150cm/+40kg naista isona? Ettei vaan olisi katkeran mamman mielikuvitusta. -ohis
[/quote]
Sellainen joka on suhteessa paljon hoikempi.
[/quote]
Olen 170/50 ja en todellakaan pidä esim. 10kg painavampia kavereitani läskeinä. Olen heitä laihempi, mutta ei se tee heistä läskejä :DDDDDDD
Minä taidan olla siinä rajoilla.. 160/64
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:00"]Olin 174cm ja 58 kg, kun tapasin mieheni ja hänen mielestään olin "iso nainen". Hän on edelleenkin huomautellut asiasta ja kerran haukkui transun näköiseksi, vaikka siis olen ihan oikean naisen näköinen. Syy siihen, miksi haukkui transuksi, oli pituuteni. Mies kommentoi, että sääristäni pitäisi leikata 10-15 cm pois, niin olisin riittävän normaali nainen. Mies itse olen ryhdikkäästi seisoessaan ehkä noin 180cm ja hänen vanhempansa ovat.molemmat selvästi alle 170-senttisiä.
[/quote]
Mukavan herrasmiehen kanssa seurustelet.
Olen 170-senttinen ja 65-kiloisena en kokenut olevani iso. 70-kiloisena koin, että raja menee varmaan siellä sitten itselläni.
Ajattelen niin, että iso nainen on sekä pitkä että painava (oli se sitten lihasta tai läskiä). Mittoja en osaa sanoa, mutta semmoinen leveäharteinen väh. 180-senttinen lihaksikas, rintava ja reitevä nainen on ensimmäinen mielikuvani isosta naisesta. Game of thrones Brienne...
Voisin seurustella ison naisen kanssa, mutta en läskipulla-ison naisen kanssa. T: 190cm mies
Yli 177 pitkä ja painoa yli 75 kiloa
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:36"]
Olen 170-senttinen ja 65-kiloisena en kokenut olevani iso. 70-kiloisena koin, että raja menee varmaan siellä sitten itselläni.
[/quote]
Aika rimpula, itse olen 170/90 ja kyllä multa löytyy kunnolla tissejä ja persettä, mutta en ole mikään läskipallo enkä haluaisi olla noin laiha! Ehkä 80-85kg olisi hyvä, silloin en olisi yhtään iso.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:36"]
[/quote]
Aika rimpula, itse olen 170/90 ja kyllä multa löytyy kunnolla tissejä ja persettä, mutta en ole mikään läskipallo enkä haluaisi olla noin laiha! Ehkä 80-85kg olisi hyvä, silloin en olisi yhtään iso.
[/quote]
Itse olen 169 ja 80 ja todellakin on ylimääräistä!
Olen nainen ja naisista(kin) kiinnostunut. Itse olen 165/55 ja varmaan joku 10 kg tähän lisää olisi maksimi, mitä voisin olla olematta mielestäni iso.
Voisin seurustella ylipainoisen naisen kanssa, mutta valtavan kokoinen nainen tuskin herättäisi kiinnostustani. Exä oli 170-senttinen ja 70-kiloinen nainen, mielestäni vähän pullukka muttei mikään läski... Pituus itsessään ei haittaa, mutta joku 180 cm ja 100 kg alkaa olla jo ISO. Joten tuosta pienempi mielellään.
Mitä pidempi nainen, sitä laihempi pitää olla. 150-senttinen ja 50-kiloinen on ok, mutta 180-senttinen ja 80-kiloinen ei.
Iso nainen on ison painoindeksin omaava ns. todella runsas nainen. Heille on olemassa oma mies -genre jotkut tykkää itse todellakaan en
Vierailija kirjoitti:
Iso nainen on ison painoindeksin omaava ns. todella runsas nainen. Heille on olemassa oma mies -genre jotkut tykkää itse todellakaan en
Mikä järki nostaa 8 vuotta vanha ketju?
Mulle iso nainen on yleensä pitkä, harteikas, lihava ym.
Itse oon pieni ja pyöreä, ja ihmetytti kerran kun yks tollanen ns. amazon tyyppinen 185 cm, + 100 kg nainen tokas mulle että "Me ollaan tällasia isoja naisia". kun itse kuulen lähinnä että "oot niin pieni " tai miten oot niin pieni. :D
, Vaikka olen siis kyllä pyöreä mutta eri tavalla kun semmoinen isoharteinen pitkä ja iso nainen....
Olen 173cm ja painan 82 kg ja koen olevani iso, mutta ihan hyvällä tavalla. En haluaisikaan olla mikään aivastuksella kaadettava. Ja mitä miesten huomioon tulee, niin sitä on aina riittänyt, ihan tasokkailtakin miehiltä.
Vaatekoko 44 ja siitä ylöspäin on iso
Tarkoitatko nyt pitkää vai obeesia?
Paino yksinään ei välttämättä kerro koko totuutta. Esimerkiksi 160cm/80kg naisella voi olla hyvin seksikäs kroppa, tai toisaalta hyvin epäesteettinen kroppa, kaikki riippuu siitä että miten ja mihin rasva on kertynyt vartalossa.
Tiedän monia naisia jotka ovat 20kg ylipainoisia, mutta heillä on silti seksikäs, tiimalasimainen vartalo. Tiedän myös naisia, joiden tapauksessa 20kg lihominen tuhosi heidän ulkonäkönsä täysin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:10"] Minusta iso nainen on pitkä ja roteva. Tai että moni nainen on pitkä olematta varsinaisesti iso, tai vähän pyöreä lyhyempikään ei ole iso mielestäni. Mutta ehkä sellainen ~180cm ja lihaksikas tai muuten roteva on iso. Itse en tiedä minkä kokoisena olisin iso, pituutta on 150cm ja painoa reilut 40kg, mutten yhtään osaa ajatella minkä painoisena minut voisi määritellä isoksi. [/quote] Tyttäreni todennäköisesti pitäisi sua isona tai ainakin lyhyenä ja lihavana. Hän on itse 173cm ja 47kg. [/quote] Millainen ihminen pitää 150cm/+40kg naista isona? Ettei vaan olisi katkeran mamman mielikuvitusta. -ohis
[/quote]
Sellainen joka on suhteessa paljon hoikempi.