Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suihkerusketuksen saa tasaiseksi?

Vierailija
29.06.2009 |

Eka kerran sääriin kokeilin (Lorealin suihkutettava Bronzejotain...) ja vaikka kuinka yritin suihkuttaa tasaisella sumulla joka puolelle, tuli kuitenkin kivoja pystysuuntaisia rajoja ja kehräsluiden päälle kauheet ruskeat läiskät jne. No, tässä kärvistellään lehmänvärisin säärin hetken aikaa, ei elämä tästä ole kiinni...mutta onko jotain vinkkejä, miten se seuraavalla kerralla sujuisi paremmin? Eikö ole jotain merkkiväriä tms. joka häviäisi tai jonka voisi pestä myöhemmin pois, josta näkisi, missä ja miten paljon ainetta menee? Esim. lasten aurinkorasvoissahan on väriä mukana, josta näkee, missä rasvaa on. Onko voidemainen rusketusaine helpompaa kuin suihkutettava? Kun itse luulin just toisinpäin....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuivat kohdat, kantapäät, polvet jne. Rasvaan kosteusvoiteella etukäteen, lopuksi vielä pesen jalkapohjat.

Vierailija
2/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuorinut ja rasvannut ihon toki ensin ja sitten laittanut tosi kevyen kerroksen sitä ensin eli suihkuttanut alhaalta ylöspäin. Antanut kuivua ja suihkuttanut sitten uudemman kerran. Tosin saan itse voidemaisella tasaisemman tuloksen kuin suihkeella, itse olen käyttänyt Diorin voidemaista eikä rajoja ole siitä jäänyt, suihkuttamalla olen myös saanut johonkin kohtaan kuitenkin jonkinlaisen eron, vaikka olen kuinka tarkka yrittänyt olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme