Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 29.6. kesäpino

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minlee - 25.6.2009 12:18 (# 4)

hei taas

Eli nyt alkoi sitten uuet etapit kohti elokuun puoliväliä.

Jään itse piakkoin lomille, joten seuraava oikea yhteenveto saattaa tulla vasta elokuussa.

Tässä vielä jokaiselle ne omat tiedot. Eli paljonko paino on nyt (tai siis se viimeisin ilmoitettu paino), sitten painotoive viikolle 33 ja näiden kahden erotus. Eli se kilomäärä, josta pitäisi kesän aikana päästä eroon.

Allakka- 87.7 kg / 85 kg / 2.7 kg

Axelara 62.6 kg / 61 kg / 1.6 kg

Chicky 92.5 kg / 91.1 kg / 1.4 kg

Körömölli 81.5 kg / 79.9 kg / 1.6 kg

Milenna 73.8 kg / 72 kg / 1.8 kg

Minlee 84.9 kg / 83 kg / 1.9 kg

Pommeriina 84 kg / 81.6 kg / 2.4 kg

Ragna 66.8 kg / 65.2 kg / 1.6 kg

Tinna 55.5 kg / 55 kg / 0.5 kg

Volga 79 kg / 77.4 kg / 1.6 kg

Waller 97 kg / 95.4 kg / 1.6 kg

Saralda 57 kg / 54.6 kg / 2.4 kg

Napos 66.4 kg / 65 kg / 1.4 kg

FatandFurious 60 kg / 57.6 kg / 2.4 kg

Skyblue 77.6 kg / 75.5 kg / 2.1 kg

Katti 75.2 kg / 74.3 kg / 0.9 kg

Nappimato 84.2 kg / 81 kg / 3.2 kg

NeitiJustiina 106.2 kg / 98.8 kg / 7.4 kg

sarapäkki 79.1 kg / 79 kg / 0.1 kg

Vierailija
2/20 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun tulos oli 87,5kg. Plussaa tuli 100grammaa. Vähän liikaa karkit maistuneet ja lenkille en ole kerinnyt yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökki kutsuu. Paino eilen ja tänä aamuna 79,3 kg eli miinusta viime viikosta 200g. Olipa sattumaa tai "oikeaa" pudostusta, joka tapauksessa hyvä, että lukemat on viimeiset pari kolme viikkoa pysyneet melko samoina, 79,1-79,5 kg välillä.

Allakka: ei pidä lannistua plussasta, 100g on niin vähän, että voi olla ihan satunnaisvaihteluakin!

Vierailija
4/20 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti sarapäkki olet saanut pidettyä painoa kurissa :)

Mä olen kyllä ihan tietokoneen ääressä heinäkuunkin, mutta on tämä yksinpuhelu tylsää. Taidan minäkin kadota linjoilta ja odotella jos tänne joku muukin tulisi jotta saisi tsemppikaveria.

Vierailija
5/20 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nettipimennossa, ja sitten lomalla, mutta nyt taas täällä. Laihdutus on välillä sujunut loistavasti, välillä heikosti. Nyt paino oli 77,2 eli -400g. Kävin jo pidemmän aikaa lähellä 76, mutta loma toi näköjään vähän painoa takaisin. No nyt taas takaisin ruotuun.

Hyvää kesää kaikille!

Vierailija
6/20 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain tunnuksen toimimaan ja nihkeää on täälläkin....

Lomaillaan ja palataan sitten entistä ehompina

takaisin :D

Volga

Vierailija
7/20 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin hiljaista on, mutta yritän silti pinoutua kerran viikkoon, kun aina näin su aamuisin puntarilla käyn. Itsellä kuitenkin lomat ja muut ohi ja normaali arki ja laihdutus käynnissä, paitsi että viikko ei ollut mikään menestys. 77,0 eli -200g, no alaspäin kuitenkin.

Vierailija
8/20 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran paljon plussaa, että yritän päästä niistä tällä viikolla eroon vaikka tosi tiukkaa tekeekin. Ilmoittelen ensi viikolla sitten tulosta.

Hienoa SkyBlue että suunta on alaspäin :)

Vierailija
9/20 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli plussaa edellisestä kerrasta 1,5kg! Argh! Mökillä olo on selvästikin vetänyt syömispuolen aivan liian rennoksi. Jonkin verran tietenkin mahassa oleva vauvakin kasvaa, muttei todellakaan noin paljon.

Mutta jotain hyvääkin... Olen käynyt säännöllisesti sauvakävelemässä. Ei se tietenkään kuluta kuin murto-osan herkkutelukaloreista, mutta näyttää siltä, että olen saanut jonkinlaisen liikuntarutiinin päälle.

Mukavaa kesän jatkoa ja onnitteluja miinuksista, niitä näytää tulleen monille, vaikka lomakautta eletäänkin!

Vierailija
10/20 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulos tänä aamuna 76,4 eli -600g, ihan kiva :)

Toivottavasti kaikilla menee lomat hyvin ja laihdutuskin siinä sivussa. Mä yritän nyt kyllä päästä tuohon mun tavoitteeseen, kerta se ensimmäinen. Nyt näyttäis että aikaa olisi vielä tiputtaa kilo, mutta katsotaan kuinka käy.

Vierailija
11/20 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon olen vielä kotona lasten kanssa, joten koittakaahan pikkuhiljaa alkaa palaamaan ruotuun ja ryhdistäytymään. Maanataina 10.8 jatkuu taas tosi toimet.

Jos en ihan väärin muista, niin välietappien pitäisi toteutua su 16.8 mennessä. Katsotaan sen jälkeen taas jokaiselle uusi välitavoite, vaikka tuonne lokakuun loppuun.

Vierailija
12/20 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä menee hyvin, kävin jo etukäteen puntarilla, kun vkonloppuna olen reissussa ja 74,4 eli -2kg viime kerrasta! Olen kyllä syönyt aika vähän pari päivää kun on ollut kaikkea kiirettä, eli varmaan tosta vielä nousee takaisin ylöspäin.

Kiva kuulla minleestä välillä ja tervetuloa vaan sitten takaisin uudella innolla, samat kaikille muillekin!

Vierailija
13/20 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päätin ottaa itteäni niskasta kiinni ja laihduttaa! Vieläkö pääsee porukkaan mukaan? Yksinäistä yritystä on takana liian monta...

Olen 31-vuotias 4-vuotiaan tytön ja 1-vuotiaan pojan äiti. Painoa tällä hetkellä 76 kg ja pituutta 172 cm. kymmenen kg pitäs saada ainaki pois. yritän päästä kolmesti viikossa reippaalle kävelylenkille, joka on kestoltaan 45-90 minuuttia. Iltasyöminen leipineen ja juustoineen sekä aika ajoin makea on mun "turmiokseni" koitunu.

Jos porukkaan vielä mahtuu, millaset "pelisäännöt" teillä on? Punnituspäivä yms.?

Iloisin terveisin Nupukka

14/20 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi hiljaiseloni, mutta syy hiljaiselooni on se, etten päässyt kirjaitumaan sisälle sivujen uusimisen jälkeen enkä saanut vastausta ylläpidolta, kun vasta 3:lla kysymiskerralla!

Toki laihiskin on ollut unholassa koko kesän ja tänään katsoin taas totuutta silmiin ja vaaka näyttikin ihan kauheita lukemia..87,5kg ja sehän on vaatimattomasti 6 kiloa enempi mitä viimeks ilmoittamani luku, että näin!!Enkä mä oikeesti oo kyllä kaksin käsin vetänyt ees herkkuja vaan mielestäni syönyt vaan hiukan löysemmin, mutta mulle käy aina näin, jos höllään tahtia!!

Kilot kyllä tulee vauhdilla, mutta vaikka kuinka on tiukkana niin pois ne ei lähde niin millään, mutta siis kovasti koitan taas..

Tänään tehtiin puuhommia yli 2 tuntia, joten tuli ainakin hyötyliikuntaa, vaikken lenkkipolulle sit kerinnytkään tai saatanpa illalla vielä lenkillekin eksyä koiran kanssa..ans kattoo!!Ja keveesti oon syönyt myös!!

Tässä välissä oon jo rouviintunutkin ja täytyy kyllä sanoa, että oli niin ihanan ikimuistoinen hääpäivä, ettei paremmasta väliä ja morsiankin ihan nätti näistä karistamattomista liikakiloista huolimatta ;)!!

Eli tästä päivästä lähtien taas keveä elämä alkoi ja saa luvan jatkua niin kauan, että se liki 20kg on karistettu..huih!!

Kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikkoa toivottelee körömölli :)

15/20 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin päivä on sujunut hyvin ja mielikin on tosi hyvä, kun oon saanut itteeni niskasta kiinni :)!

Nupukka:Tervetuloa mukaan..varmasti mahtuu uusia porukkaan!!Minlee aina päivittelee meidän listaa, mutta taitaa nyt tän viikon lomailla vielä ainakin eli kun kerrot painosi, pituutesi, tavoitepainosi ja olikohan jotain muuta vielä..listalta sen näet niin hän lisää sut tuohon meidän listalle sitten ja päivittelee sitä.

Mitään punnituspäivää meillä ei ole vaan kaikki ilmoittaa omana punnituspäivänään (enintään. kerran viikossa niin on minleelle selkeempi ;)!) ja ne sitten tuohon listalle aina lisätään!!

Tää on kiva ja tsemppaava porukka, kun sille päälle sattuu..tosin tää kesä on tainnut viedä useimmat pois netin ja ehkä laihiksenkin ääreltä ja siksi taitaa olla aikasmoista hiljaiseloa nyt, mutta josko se tästä virkistyis taas!!

Mää meen taas..moro!!

Vierailija
16/20 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon mukaan. Punnituspäivällä ei tosiaan väliä. Minlee tekee maanantaisin yhteenvedon edellisen viikon tuloksista. Itse käyn vaihtelevasti maanantaisin tai tiistaisin puntarilla.

Köris Onnittelut rouvalle :)

Mä olen herkutellut heinäkuussa, mutta aika kohtuudella kuitenkin. Painoa on tullut lisää ja se harmittaa ihan hirveesti. Ilmeisesti munkaan ruokavalio ei kestä yhtään herkuttelua. Olen siis hyvin hyvin kaukana siitä minkä laitoin tavoitepainoksi itselleni nyt elokuun loppuun. Joten on sitten pakko suunnistaa kaupoille ostamaan uusia vaatteita ennen töiden alkua. Tämän viikon tulos on 89,2kg. Toivon mukaan ensi viikolla olisi miinusmerkkinen tulos.

Vierailija
17/20 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun porukka alkaa taas palailemaan lomiltaan :) ja nupukka tervetuloa joukkoon!

körikselle oikein paljon onnea rouviintumisesta ja uudella innolla nyt sitten vaan kilojen kimppuun!

allakalle myös tervehdys ja uutta intoa taas!

täällä on tämä vko mennyt vähän niin ja näin, ei varmaan suuria pudotuksia ole tiedossa, mutta olen tyytyväinen kun olen kuitenkin päässyt alle tämän elokuun tavoitteen. muutama kilo vielä niin laihdutusprojektin puoliväli olisi edessä. kun nyt vaan saisi pidettyä tämän innon päällä..tuun sitten tänne itkemään jos käy toisin.

Vkonloppuna sitten taas tuloksia.

18/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista allakka ja SkyBlue :)!

Mulla on viikko sujunut hyvin..oon pysynyt pisteissä helpolla ja hyötyliikuntaa on kertynyt jo 9 tuntia haravoiden, polttopuita kantaen ja nurmikkoa leikaten ;)!!

Kaikille mukavaa viikonloppua :)!

Vierailija
19/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 73,6 siis -400g, ihan kiva :)

Vierailija
20/20 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis -800g eli tosi kiva :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi