auttakaa,mitä teen mieheni kanssa??
Mieheni jäi kiinni n. 2 viikkoa sitten seuranhaku tekstareista..tänään unohti kännukkänsä kotiin ja pakko oli vilkaista.Oli sitten taas lähettänyt yhden viestin samaan treffihakuun..mies tuli kotiin ja suutuin heti ja vaadin vastauksia..mies sanoi,että oli tehnyt viimeisen "kokeilumielessä" että saa tietää miten käärme(?)minä oon!?
Sanoin,et selitykset alkaa loppua ja tää katkasee läpällisen kännykkänsä ja sanoo,et nyt riittää ja meni nukkuu patjalle lastenhuoneen lattialle!
Sekopää??..:(
Kommentit (4)
Eli muutatte erilleen, ei tuohon muuta ratkaisua ole. Eli ei eropapereita menemään, vaan hieman etäisyyttä. Mies tajuaa että olet tosissasi, ja jos välittää sinusta oikeasti tarpeeksi, parantaa tapansa.
Tsemppiä!
Joopa joo, "mikä käärme sinä olet".
Älä vain usko tuollaista. Harvinaisen ällöttävä temppu, vielä noiden jälkisanojen kanssa. Koittaa siis kääntää asiat päälaelleen.
Parisuhteen ongelmiin on olemassa myös sellainen keino, kuin asian ottaminen kumppanin kanssa esille, eikä seuranhakuilmoittelu.
Kyllä meille tulisi välirikko tuollaisesta.
teidän pitää istua alas ja keskustella. Miksi mies hakee seuraa? Ja voiko hän todella haukkua sinua käärmeeksi jos on itse jäänyt vain 2 vkoa sitten kiinni pettämisestä, tai ainakin sen suunnittelusta? Mitä voitte tehdä suhteenne eteen ettei kummankaan tarvitse etsiä treffiseuraa muualta?
kannattaisi katsoa peiliin. On toki erittäin väärin että miehesi käy kyseisillä palstoilla jne. MUTTA OLETKO AJATELLUT ETTÄ ASIA SAATTAA JOHTUA SINUSTA JA TEIDÄN KAHDENVÄLEISTÄ?? onko suhteessanne TARPEEKSI yhteistäaikaa siis kahden? onko seksiä tarpeeksi? satuitko kysymään mieheltä MIKSI hän mahdollisesti käyttää näitä palveluita? JA LOPETA SE KYTTÄYS SALAA!