Minulla on niin ikävä minun Lumiani :(
siitä on aikaa, kun viimeksi tänne tulin, tänään ollut taas vaikea päivä
Kommentit (31)
Voimia! Toivottavasti sinulla on ihmisiä, joille voit purkaa sydäntäsi, ja jotka eivät pahenna oloaisi muka hyvää tarkoittavilla "viisauksilla"!
Minulla ei ole kokemusta oman lapsen menettämisestä, mutta tänään juuri kävin ystäväni lapsen haudalla. Siellä hiljentyessä ei voi kuin ihmetellä elämän tarkoituksenmukaisuutta :(
huh-huh, kyllä tuntuvat omat murheet taas mitättömiltä näiden rinnalla.
en voi edes kuvitella mitä oisi menettää oma lapsensa..
PALJON PALJON VOIMIA RASKAIDEN AIKOIJEN YLITTÄMISEEN - VALOISAMPAA TULEVAISUUTTA..
HALAUKSIN, RUTISTUKSEN
-KOLMEN LAPSEN ÄITI-
Voimia myös muille läheistensä menettäneille.
siusta tuntuu. Halauksia ja voimia enkeliperheelle!
En voi edes käsittää tuskaasi. Rukoilen, että joskus tulee päivä, jolloin tapaat Lumin jälleen. Uskon, että hän odottaa sinua ja saat taas pitää häntä sylissäsi.
"Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan."
Olette ajatuksissani.
kun kysyin miksi pieni vauva kuolee...
Hän on liian hyvä tähän maailmaan ja hänet otetaan jonnekin parempaan.
Näin kun ajattelen, jaksan eteen päin...jossain on siis vielä parempaa
käy rauhassa läpi surutyötä. Lohtua voit saada siitä, että Lumi pysyy aina sydämessäsi, osana sinua, ja te tapaatte vielä, kun sinun aikasi tulee lähteä tästä maailmasta. Kaikki kääntyy vielä hyväksi, vaikka nyt ei siltä tunnu. Toivottavasti sinulla on ympärillä henkilöitä, jotka tukevat ja kuuntelevat sinua.
Selvästikään keskosuus ei ole tuttua sinulle.. :(
Se joka on teholla istunut päiviä, viikkoja ja kuukausia vauvan vieressä ei tuollaista ikinä sanoisi.. :(
Jokaisella on oikeus elää ja saada paras mahdollinen hoito vaikka pieniä olisivatkin..Moni 23-24-viikkoinenkin saattaa hyvinkin selvitä ja vieläpä vammoitta. Ei siinä ole mitään "tarkoitusta" että pieni menehtyy..
Kovin paljon jaksamista suureen suruunne ap.
Päivä ja hetki kerrallaan. Voimia!