Pikkaisen stressaa! Suuria elämänmuutoksia edessä!
Sain juuri selville etta meille tulee kauan toivottu vauva (toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti). Ensi viikolla tulee koiranpentu joka on ollut varattuna jo huhtikuusta asti JA mies sai siirron noin 130km päähän uuteen työpaikkaan ja hänellä alkaa siellä työt jo 3 viikon päästä! Ei ole uutta asuntoa hankittuna ja muutto pitää tapahtua elokuun alkuun mennessä!! Minun pitää siis irtisanoa itseni työpaikastani ja siinä vilkutukset myös äitiysrahoille...
Ai miten niin mulle kaikki aina sattuu yhtäaikaa??!!
Kommentit (10)
Joten sulla kai viime vuoden verotuksesta? ei kai tän vuoden ehdi valmistua siihen mennessä?
Tsemppiä muuten!
mutta ei ole paha kriisi, kukaan ei ole sairas, vauva on vatsassa, töitä riittää, jne.
ei ehkä kannata sanoa heti irti itseäsi, vai mitä?
koiraa kannattaa miettiä, että peruuttaisitteko sen.
jos raskaana irtisanoudut!
Käyt duunissa äippäloman alkuun asti ja sit muutat miehen perässä uudelle paikkakunnalle. Etkä edes silloin irtisano itseäsi, onpahan hätävarana työpaikka kun olet palaamassa töihin jos mitään ei löydy lähempää!
koiranpennun myös peruuttaisin, ja mies voi alun kulkea nykyisestä asunnosta ja sitte muuttaa.. ja sä muutuat sitte perästä, kun äitiyslomat tms vapaat alkaa..
Älä irtisanoudu! Varsinkin jos kyseessä on ensimmäinen lapsi on helppo asua muutama kuukausi eri paikkakunnilla. Sitten jäät äitiyslomalle ja jos miehen työ on pysyvästi siellä uudella paikkakunnalla niin jatkat hoitovapaalla ja hoitovapaan aikana voit mukavasti hakea uutta työtä uudelta paikkakunnalta. Näin minä tein.
Älä irtisanoudu! Varsinkin jos kyseessä on ensimmäinen lapsi on helppo asua muutama kuukausi eri paikkakunnilla. Sitten jäät äitiyslomalle ja jos miehen työ on pysyvästi siellä uudella paikkakunnalla niin jatkat hoitovapaalla ja hoitovapaan aikana voit mukavasti hakea uutta työtä uudelta paikkakunnalta. Näin minä tein.
ja miksi ihmeessä irtisanoisit itsesi? En ymmärrä mikä kiire!