Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilusti ylipainoa ja sitten laihtuminen.. missä vaiheessa ulkopuoliset alkaa huomata asian?

Vierailija
28.06.2009 |

Itselläni lähtö-BMI 36 ja nyt tippunut 6kg. Alku sujunut kivasti, mutta viimepäivinä vaivannut pieni motivaatiopula. Eritoten siksi, koska ei tuo kuus kiloa vielä näy missään.

Onko kellään kokemusta, että paljonko pitää lähteä, ennenkuin eron huomaa? Mulla on tuttavapiirissä paljon ihmisiä, jotka varmasti sanoo asiasta jos huomaavat. Eli selitykseksi ei käy se "ei ne viitsi sanoa"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI oli jotain 40 hujakoilla.

Sitten kun on lähtenyt yli 30 kiloa, ihmiset päivittelevät..."että ai kauheeta, älä vaan liikaa laihduta"...ja edelleen BMI on jotain 27!!;)

Vierailija
2/3 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painoni oli pudonnut kymmenisen kiloa, alkoivat tuttavat kysellä mitä minulle on tapahtunut? Ja niitä "kannustavia" kommentteja: Kyllä ne takaisin tulee, älä hävitä vanhoja vaatteitasi...ym. Eipä montaa oikeasti kannustavaa kommenttia tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa olen tehnyt tällaisen ison laihdutusprosessin.

Nyt on taas läskivaihe menossa (olen raskaana), mutta imetyksen jälkeen laihduttamani kilot tulevat olemaan viimeiset. Viimeinen lapsi, viimeinen lahdutus. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi