Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

että mä vihaan mun pigmenttiviiksiä!!!!!

Vierailija
27.06.2009 |

toivottavasti joskus lakkaavat tulemasta. Ikää 30v, muualla ei maksaläiskiä muuta kun viikset!!!! Aurinkosuojakerroin 30 ei auta, ja arbutinia ei saanut raskaana ja imettäessä käyttää. Nyt ei enää auttas jos alottas. oon sit viiksekäs koko kesän, jee.

Syö aikalailla itsetuntoa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Aloe-vinkistä!Kattelin ja tilasinkin yhtä 100%:sta....Toivottavasti auttaa!! Lähtikö sulta kaikki pigmentti pois?   SIUNAUSTA! Jaana

Vierailija
2/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sellaiset, mutta Joe Blascon meikkivoiteella peitän, joten eipä haittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaulassa läntti, näyttää fritsulta... ei kiva tämäkään.

Vierailija
4/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon meikkivoide käyttöön. Oletko muuten kasvoista pisamainen? Silloin viiksiä tuskin kummemmin huomaa.

Vierailija
5/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai auta kun kärsiä. Tuntuu että muut tuijottaa, varmaan tuijottaakin. Onhan noita julkkiksillakin mutta silti se syö jotenkin naiseutta :(

ap

Vierailija
6/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin apteekista aurinkorasvaa suojakertoimella 50 mutta ei auta ei :(

Mua todellakin harmittaa!!!

Vierailija
7/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pigmenttiviikset on mulle ihan vieras termikin.

Ts. varmasti olen nähnyt, mutta en ole huomannut. Ja ikää 41 enkä ole likinäköinen.

Siispä luulen, että ihmiset eivät kiinnitä viiksiisi juurikaan huomiota :)

Vierailija
8/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojakerroin 50 on käytössä muttei auta. Meikkivoiteet ei pysy ainakaan helteellä.

Vierailija
9/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muu naama valkoinen mutta viiksialue vain saa rusketusta vai miten?

En ole koskaan nähnyt / tajunnut näkeväni sellaista.

Vierailija
10/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin tosi pisamainen ja viikset tuli sihen viiksikohtaan oikeastaan sellaisena tiheänä pisamaryppäänä. Ei niihin ulkopuoliset kiinnittäneet huomiota. Enemmänkin sain kehuja pisamaisuudesta. Ehkä voisi näyttää kummalta, jos tosiaan pigmentaatiota ei muualla kasvoissa ole. Meikkivoiteen pitää olla tosi peittava, jos haluaa pigmentin peittoon. Ei varmaan löydy kuin Blascolta.

Vierailija
11/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla onkin oikeet viikset! Ollut ihan koko elämän. Niitä mustia karvoja saa sitten nyppiä joka päivä, että kehtaa lähteä ihmistenilmoille. KAsvaa niin vauhdilla takas, että illalla saattaa joo karva töröttää ylähuulessa kun pyörin kaupungilla! Noloa!

Voi kun ois rahaa mennä siihen karvanpoistoon, missä ne saa pysyvästi pois :(

Vierailija
12/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien sellaiset viikset nenän alla molemmin puolin, tulívat auringossa. Olivat vain pigmenttiä.

Yks silloinen hellukinkerran huomautti terassilla, että sulla on viikset!

Olin tosi nolo...

kuuitenkin niitä ei ole sen koommin tullut, nyt tulee vaan otsaan.

t. nainen 45v

Vierailija
13/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdelle meidän luokan tytölle kun sillä kasvoi parta ja viikset paremmin kuin pojilla.

Hän matkusti yleensä samalla dösällä kanssani ja istui ikkunan puolella.

Aamuauringon säteet korostivat kivasti karvanaamaa!

Vierailija
14/17 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa Joe Plascon ainetta, joka peittää tummentumia. Laitetaan meikkivoiteen alle. Maksoi jotain yli 30 euroa, mutta eihän sitä paljon mene kerralla.

Tosuin eipä sekään koko päivää kestä, kun kärsin allergiaoireista ja jatkuvasti niistän nenää. ..

Vierailija
15/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Civantinin Melartin voidetta voi tilata, kun se sivusto on englanniksi eikä ole eurotkaan käytössä!!!!

APUA! KUKA AUTTAA!! rainbow777@luukku.com

Jaana

Vierailija
16/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee myös auringosta pigmenttiviikset huulien yläreunaan. Vihdoin löysin aineen jolla saan ne pois. Viimeksi Thaimaassa ollessani ostin 100 % aloeta ja pistin sitä auringossa palaneisiin huuliin. Samalla huomasin 'sivuvaikutuksena', että hallelujah, auttoi myös noihin viiksiin! Jos jostain satut tuota aloeta löytämään, kokeile ihmeessä. 

Vierailija
17/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 ja mulle (muutenkin pisamataipumusta) noita ilmaantuu kevään ekasta auringonpaisteesta loppukesään. Iön myötä lisääntynyt ainakin mun kaveripiirissä, vaaleat, keskivaaleat ja punatukkaiset naiset. Sama otsaan yms. Mun taktiikka on käyttää SPF 50, ihan joka päivä, en mene ulos ilman sitä. Jos otan aurinkoa, peitän kasvot jollain ohuella kankaalla. Heti jos jötän voiteen pois, noita tulee, mutta voide auttaa. Ihan vähän voi tulla, mutta se on tosi eri asia kuin mitä tapahtuisi ilman. Hyviä olleet Vichyn kasvoille tarkoitetut, oma suosikkini matta. Shiseidon silmänympärysaurinkovoide hyvä, sitä sipaissut myös huulten päälle, muualle melko rasvaisen näköinen. Myös. Estee Lauder hyvä. Ihan sama, mitä maksaa, eikä noi nyt niin kauheesti maksa ja riittää koko kesän. Pari kymppiä tai vähän päälle on. Vichyn. Muistakaa lisätä päivän mittaan.