onko muita, joita Jacksonin kuolema ei kosketa
Hyvää musiikkia toki teki aikoinaan.
Mun mielestä kuoli jopa yllättävän vanhana, ei tosiaankaan nuorena. Ajatellen myös kaikkia niitä toimenpiteitä/sairauksia tms. hänelläkin on ollut.
nm. itsekin melkein 50
Kommentit (14)
ilmoittautuu. M.J on ollut jotenkin sellainen epätodellinen hahmo. Paljon enemmän mua koskettaisi se, että joku nuoruusaikojen tukkahevi-idoli (nikki sixx ;)) kuolisi
en koskaan digannut hänen muq111siikkiaa
(kissa tunkee väkisin koneen päälle ;D
siis musiikkiaan.
mutta työssä aiheutti lisähommia:-)
ja helvetin huonoa musiikkiakin teki
enkä muutenkaan tajua miten se nyt on niin iso uutinen. eiköhän meistä jokainen kuole ennemmi tai myöhmmin, ei kai kukaan aatellut että se ois ollu jotenkin kuolematon.
en koskaan tykännyt siitä dindilidindin wow-ukkelista
Enkä ymmärrä, että joitain voi koskettaa.
mutta ei kosketa. en ole koskaan tykännyt michael jacksonin musiikista so.
Enkä koskaan tykännyt sen musiikistakaan, joka on minusta hyvin tyhjänpäiväistä ja mitäänsanomatonta. Tykkäsin kyllä katsoa dokkareita M.J:stä. Oudot persoonat kuitenkin jollakin tavalla kiehtoo mua.
että nyt joka tuutista hekumoidaan muka kuninkaan kuolemaa, paskat,ihminen siinä missä muutkin, ehkä jopa pedofiili, ja siinä kaikki.
Musiikki jota se teki on tusina tavaraa ja helvetin huonoa sellaista. Ärsyttää että nyt sitä sitten soitetaan joka tuutista, eilen oli ihan turha yrittää kuunnella radiota.
Jo se olisi ollut koko elämänsä musta, kukaan ei olisi muistanut sitä, värin vaihdoksella ja kohulööpeillä piti itsensä esillä, ei musiikilla. Olen aina kääntänyt heti radiokanavaa kun soittavat sitä ja aion tehdä niin jatkossakin.
Ei ole koskaan pystynyt/saanut elää tasapainoista elämää sen lapsitähteyden ja väkivaltaisen pedofiili-isän jäljiltä.
kun ei koskettanut prinsessa Dianankaan kuolema.
en ole jotenkin koskaan pitänyt ko. ihmistä todellisena. Eikä hänen musiikkinsakaan ole mussa mitään intohimoja herättänyt.