Miksi hitossa Jackson meni pilaamaan ulkonäkönsä?
Se oli paljon nätimpi, kun sillä oli ne afropiirteet.
Kommentit (9)
ja sitten käy noin. Vähän sama juttu varmaan kuin joillakin anorektikoilla tmv. Surku, kun kukaan ei ilmeisesti pystynyt auttamaan miestä. Oli nimittäin to-del-la hyvä artisti, kun oli voimissaan ja terve 80-luvulla.
Ihana, söpö, energinen, iloinen, NORMAALI! Miksi kukaan voisi haluta tuollaisesta semmoiseksi mikä MJ:stä tuli?
Ei vielä jälkeäkään tulevasta friikkiydestä. :(
Koko ajan piti laulaa ja esiintyä, ja tietysti täydellisesti.
lapsuudesta todella paljon pahaa, on pahoinpidelty ollut lapsena, ja esiintynyt pienestä pitäen, aikuisena ollut varmaan ihan täysin sekaisin.
Joskus olen jostain lukenut että Jacko inhosi olevansa musta.Halusi olla valkoinen.Ei myöskään halunnut mustia lapsia.Ilmeisesti tuokin joku lapsuuden trauma.
joiden seurauksena joutui turvautumaan isoihin leikkauksiin, nenä murtui ja osa pään ihosta paloi. Voisin kuvitella että näihin seurauksena lopputulos ei ollut ihan toivotun kaltainen ja piti sitten yrittää parannella moneen kertaan.
Olen itse terveydenhuoltoalan ammattilainen, mutta en ole kuullut moisesta tavasta valkaista ihoaan tuolla tavoin, jos alkujaan on musta neekeri...
Kaikki mielipuoliset päähänpistot on voinut myös rahojensa ansiosta toteuttaa.