Voitteko lopettaa TÄH, HÄH, MITÄS, KERTOKAAS
SANOKAAS yms. sanahirviöiden käytön?
Tulee mieleen sellainen rääväsuinen, sivistymätön ja tyhmääkin tyhmempi, kouluttamaton ja säälittävä, surkea otus, jonka lähipubin työttömät rasvaletit ja maahanpyrkivät marokkolaiset vuoroin laittavat paksuksi.
Kommentit (21)
oppi jotain uutta. En ole kyllä edes ajatellut, että moiset tehokeinot(kin) voisivat ärsyttää jotakuta. Onhan se nyt ihan eri asia sanoa "täh?", kuin mitä.
akateemisen koulutuksen saanut ja todistetusti fiksu. Mitäs mieltä siitä? Sanoisitkos, että teoriasi ontuu? Kertoisitkos myös miksi sinulla on noin suuri tarve määritellä ihmisiä kielenkäytön perusteella.
Ja tajuatkos, että en harrasta tätä virallisissa teksteissä. ;D
"rääväsuinen, sivistymätön ja tyhmääkin tyhmempi, kouluttamaton ja säälittävä, surkea otus, jonka lähipubin työttömät rasvaletit ja maahanpyrkivät marokkolaiset vuoroin laittavat paksuksi."
Eikö oliskin kamalaa? Mitäs luulet?
akateemisen koulutuksen saanut ja todistetusti fiksu. Mitäs mieltä siitä? Sanoisitkos, että teoriasi ontuu? Kertoisitkos myös miksi sinulla on noin suuri tarve määritellä ihmisiä kielenkäytön perusteella.
Ja tajuatkos, että en harrasta tätä virallisissa teksteissä. ;D
Riittääkö siihen sisälukutaito?
Tässä teille arvoisat av-äidit & co hyvä esimerkki siitä, miten jotkut akateemisen koulutuksen saaneet käyttäytyvät. Sivistyksestä ja tavoista ei ole tietoakaan.
Sydämen sivistyksestä eivät ole ikinä kuulleet sen paremmin kuin viisaudesta.
Tarkoitan sitä, että äo:ni on testattu. =P
tajuu jos kerta joku kyssää ni kai siihe vois vastaa täh, vai mitäh häh?
Ja missäs on testattu?
121. Ei huima, mutta fiksu. =)
Mutta tuo nyt ei ollut se pointti lainkaan... vaan se, että puhetavan ja murre-eroavuuksien takia leimataan ihmisiä kouluttamattomiksi ja tyhmiksi. Osoitin ettei se ole niin.
tai viisauden merkki, sanooko puhekielisessä tekstissä esim. "täh".
En muista mikä numero se oli jonka kimppuun käytiin, mutta se hyökkäys tuntui aika tökeröltä ja huonosti perustellulta.
Ei kai se älykkyyteen kauheasti liity millaista kieltä keskustelupalstalla käyttää? Eikä koulutukseen. Olen viittä vaille valmis matemaattisten aineiden opettaja ja äo on 170 ja silti käytän sekä puheessani että kirjoittaessani myös noita lausahduksia. (Mutta kiitos kivasta provosta - minua ei kovin usein saa provoiltua vastaamaan tällaisiin kommentteihin)
Ainakin minä, jos en kuule mitä toinen henkilö on sanonut niin sanon:"Anteeksi, en kuullut" tai jotain muuta tilanteeseen sopivaa.
En kuitenkaan koskaan ikinä HÄH? tai TÄH?
Vain juntit käyttävät moisia äännähdyksia. Sanoiksihan niitä ei voi edes kutsua.
Olkoon vastaisuudessa tällä palstalla merkkinä kouluttamattomasta juntti-idiootista hän joka edelleen jatkaa hölmöläisten TÄH- ja HÄH?-ilmaisuja. Jää varmaan suukin auki kun niin hämmästellään. TÄH? Vai mitäh HÄH?
Kuivuuko kieli kun suu jäi auki, täh?
Mä oonki niin ovela, et peittelen täällä av-lla silleen mun akateemisuutta, you know?
olla koulutettu tai kouluttamaton mutta kukaan sivistynyt ihminen ei sano täh tai häh?
Mä oonki niin ovela, et peittelen täällä av-lla silleen mun akateemisuutta, you know?
muka-akateemisuus ei voi vähempää kiinnostaa
mutta kouluttamatonta musta ei kyllä enää oikein saa. :D Mutta junttina taidan pysyä. Mutta osaan kyllä katsoa missä tilanteessa käytän millaistakin kieltä. En virallisemmassa seurassa sitä kieltä käytä mutta läheisten kanssa hyvinkin saatan. :) Ja eipä se silloin tule koskaan teitä häiritsemään kun läheisiäni ette varmasti ole!
Voi olla koulutettu tai kouluttamaton mutta kukaan sivistynyt ihminen ei sano täh tai häh?
Korjaa itsesi hyvä ihminen!
REPS ja KOPS!
ja yksinkertaiset, kouluttamattomat juntit lisäävät ylimääräisen s-kirjaimen verbien perään.
Eivät osaa kirjoitaa niin vaikeita ja pitkiä sanoja kuin kertoisitteko, sanoisitteko tms.
Säälittävää!
Miten heistä edes on vanhemmiksi?
en ole ap