Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Pehmopeput tai Anutar verkkokaupoista?

Vierailija
26.06.2009 |

Tilasin keväällä kummastakin paikasta. Pehmopepuista sainkin tilaamani, mutta palautin takaisin ja pyysin vaihtamaan tuotteen. Nyt en ole saanut pyytämääni tuotetta, enkä saa myös yhteyttä ko. yritykseen. Anutar-nettikaupasta en ole saanut tuotteita enkä myös saa yhteyttä sinne. Olen yrittänyt laittaa sähköpostia ja soittaa kumpaankin paikkaan, mutta ei vastata. Onko jollain kokemuksia näistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF??? laughing out loud:DDD

Vierailija
2/5 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyvät siis kestovaippoja ja kantoliinoja yms.:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaamani tuotteet ovat tullee perille ajallaan ja ne ovat olleet juuri sitä mitä pitikin.

Tosin en ole koskaan yrittänyt paluttaa mitään sinne. Tuosta toisesta nettifirmasta ei ole kokemusta.

Vierailija
4/5 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelinkin talvella täällä siitä. Tilasin tuotteet, jotka piti maksaa saman tien. Firman sivuilla luki, eTtä toimitUSaika max.4pv. Muutaman viikon odotuksen jälkeen otin s-postilla yhteyttä sinne, kun tilausta ei ollut kuulunut. Ei vastausta. Hetken päästä kirjoitin uudelleen.Tuloksetta. Yritin myös soittaa, eikä numeroon vastattu. Kuukauden jälkeen olin yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, jonka puheista ymmärsin, että valitettu oli ennenkin. Antoi päivämäärän, johon asti vielä odotettaisiin. Lähetin tekstivietin Pehmopeppuihin ja kerroin ottaneeni yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Uhkasin tulla myös itse hakemaan tavarat. Lopulta myyjäkin havahtui ja väitti, ettei ollut saanut aikaisemmin viestejäni. No, maksun ja tilauksen oli ainakin saanut ja aikaa oli siis mennyt toista kuukautta. Onneksi sain lopulta tuotteet.

Vierailija
5/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmopeppuihin en ole saanut vieläkään mitään yhteyttä ja Pehmopeput toimii myös maahantuojana ja soitin yhdelle jälleenmyyjälle ja sieltä meinattiin, ettei mitään häikkää pitäisi olla.... Jos ei nyt pariin päivään kuulu mitään, niin pitää varmaan ottaa kuluttajasuojaan yhteyttä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä