Meneekö äitini käytös liian pitkälle?
Aina kun hän käy kaupassa, mihin vuodenaikaan tahansa, hän ottaa mukaansa kylmälaukun, minne laittaa kylmätuotteet, ettei kylmäketju katkea. Lisäksi ei voi niitä kaupassakaan kuljettaa kärryssä, vaan laittaa heti hyllystä laukkuun. Kassalla kylmätuotteet tietysti vikana hihnalle ja ekana laukkuun... Naureskelin aikani tälle käytökselle, mutta nyt tuntuu, ettei ole ihan normaalia. Tämä alkoi 1,5 vuotta sitten, varmaan siitä kun äitini sai ruokamyrkytyksen ravintolassa.
Kommentit (6)
Tiedän muitakin samanlaisia. Tupperware on myynyt kylmälaukkuakin juuri tuollaista käyttötarkoitusta varten. Ruokamyrkytys on kamala enkä ihmettele, että äitisi haluaa välttää sen.
Ja muualla kuin kotonaan ei syö ikinä kylmätuotteita, juo kahvinkin maidotta vaikka yleensä juo maidon kanssa...
ap
Jos siis kestää vaikka puoli tuntia, että saa maidot kotona kaappiin.
ap
Eihän toi ole mitenkään sun ongelma vai vaikuttaako toi jotenkin sun elämääsi? Jos vaikuttaa sitten mä ymmärrän. Jos ei, niin unohda koko juttu. Toi on pienimmästä päästä outouksia, mitä mä olen kuullut.
itse sain tänä vuonna pakastepizzasta ruokamyrkytyksen enkä toista kertaa halua sitä kokea. eli ymmärrän hyvin äitiäsi, vaikka en liioittelekkaan noin pahasti asiaa. pakastepizzat jäävät silti nykyään kauppaan. :)
Sano sille että se on ihan höyrähtänyt.