Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Motivaatiopula!

Vierailija
25.06.2009 |

Ei kiinnosta siivota, ei kiinnosta laittaa ruokaa, ei kiinnosta harrastaa seksiä tai hoitaa parisuhdetta... Lasten kanssa olisi kiva touhuta, mutta vituttaa nää pään kokoiset pöly/kissankarva pallerot ja muu paska mitä on lattioilla. Siispä karataan ulos leikkimään. Sitten kun rakkaat lapsukaiset on unilla ja voisi siivota niin ei vaan voisi vähempää kiinnostaa. Ompelisin ja neuloisin ja leipoisin ja touhuaisin mielellään kaikkea muuta, mutta tää siivoustouhu on nyt karannut lapasesta niin, että tosiaan menee hermot. Pakko nyt yrittää. Lapset unilla ja mulla kahvi tippumassa, kun sen olen juonut alkaa uurastus sitten vaikka perkele hampaat irvessä. Saa isompi muksu sitten auttaa kun herää (neiti 2-vee rakastaa imuroimista toisin kuin laiska äitinsä) Oikeasti rakastan siistiä kotia ja puhtautta, mutta nyt on joku repsahdus. Toivottavasti tästä viel noustaan. Kiitokset, johan vähäsen helpotti : )

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut samanlaista jo vuosia

Vierailija
2/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös mikä meillä on auttanut moiseen. Varttitunnin siivouspakko päivittäin. Munakello vaan päälle ja hommiin koko porukka kykynsä mukaan. Itse jos siivoan yksin päivällä, niin tuntuu, että kämppä vaan sotkeutuu samaa tahtia lisää ja masentaa. Varttitunnissa tekee jo ihmeitä, kun kaikki osallistuu ja mikä parasta, tuntuu kivalta, kun tehdyn työn näkee heti eikä niin kuin jos itse siivoaa vaikka kolme varttia, kun joku sotkee samaan aikaa toisesta päästä asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tuo melban ehdotus sitten kun mukulaiset vähän kasvaa paremmin. Nyt kun ovat 2v ja nuorempi 2kk : ) Mies päivät töissä ja itte kun ole äippälomalla olen mielestäni enemmän vastuussa kodin hoidosta. Nyt lähinnä mies pitää tän kaaoksen kurissa töidensä ohella ja mä aina iltaisin vakaasti päätän, että huomenna skarppaan : ( Ja samoin tää motivaatipula koskee lähinnä kaikkea muuta paitsi mun omia juttuja ja lasten kanssa touhuamista. Olisi ihan mukava taas löytää jotain motivaatiota hoitaa parisuhdettakin.

Vierailija
4/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin nuorempi on vaille 2v vielä. Lähinnä miehen saa valjastettua tuolla puuhalla siis ;-)

Vierailija
5/5 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan mies kyllä hoitaa mun mielestä jopa enemmän kotihommia kun kuuluisi, mutta mun panostus on miinuksella. Mutta tota voisi kokeilla jospa sitten tosiaan saisi ittensäkkin hommiin kun yhdessä tekisi ja olisi tarkka aika mikä pitää touhuta : ) Täytyy ukolle ehdottaa kun tulee töistä. AP