Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoto rv. 31 aikana

Vierailija
25.06.2009 |

Minulla on seuraavanlainen huolen aihe: Pari päivää sitten vessassa käydessä paperiin tuli veritahra. Onneksi eilen sitten oli neuvola ja lääkäri ja siellä sanottiin, että eipä mitään vakavaa näy.

Olen käynyt viime aikoina parin viikon välein kontrollissa, kun kohdunsuun etuosa oli pehmennyt ja hieman auennut (olen ensisynnyttäjä), mutta nyt ei ollut tapahtunut mitään muutoksia, joten jatkamme käyntejä lääkärissä ns. normaalisti 1,5 kk välein. Minulla on myös kuulema melkoisen runsas hiivasienitulehdus.

Eilisestä lähtien sitten onkin sitten jäänyt semmoista rusehtavaa vuotoa paperiin lähes joka vessareissulla. Soitin tietty heti neuvolaan ja sieltä sanottiin, että johtuu tod.näk. lääkärin tekemästä sisätutkimuksesta (oli melko kovakourainen). Ei siis pitäisi olla panikoimista, kun ei ole kipujakaan tms. mutta silti en saa mielenrauhaa - ollaan toivottu tätä lasta niin paljon ja kauan, että panikoin vähän joka asiasta...:/ Onko muilla ollut samantyyppistä tilannetta, joka olisi johtunut esim. hiivan aiheuttamasta limakalvojen ärsyyntymisestä?

Aloitin eilen sitten Canesten-kuurin - onko se vaikuttanut mahd. vuotoon miten teillä muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut minullakaan supistuksia, enkä todellakaan tarkoittanut pelotella vaan päinvastoin. Ei ole mitään haittaakaan jos tuo bakteeri tutkitaan. Pääsetpähän miettimästä. Tuskin se sitä on, mutta itselläni oli, vaikkei pitänyt mitää hätää olla. Eihän me tääällä palstalla kukaan voi oikeasti kertoa onko toisella jokin bakteeri tms. kyllä siihen auttaa ihan oikea tutkimus/lääkärit yms.

Vierailija
2/3 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli verta viikolla 32, äkkiä päivystykseen. Mitään ei löytynyt paitsi sitten joku bakteeri, johon sain antibiootin.

Bakteeri jäi(sitä ei kontrolloitu) ja synnytyksen yhteydessä meni vereen ja meinasi lähteä henki.

En kerro tätä pelotellakseni vaan että kannattaa kuitenkin kysyä myös tuota mahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nauti raskaudestasi. Pieni verenvuoto noilla viikoilla on sun tapauksessa todennäköisesti limakalvoista, vaikka ei olisi hiivaa ongelmana se on silti aika normaalia koska limakalvot ovat niin herkät. Ruskehtavaa vuotoa tänään johtuu sisätutkimuksesta - tosin en ymmärrä miksi tklääkäri (joka ei ole alan ammattilainen) ronkkii kovakouraisesti alapäätä jos viikot vain 31 - siitähän vasta tulee supistuksia herkästi. Voit olla huoletta mielestäni, sulla on nyt hoito päällä eikä kirkasta verta näy, supistuksiakaan ei ole. Bakteeri josta 2nen puhuu on ilmeisesti streptokokki ryhmä B, jos supistelee ennenaikaisesti voi se olla syynä - tämä ei sun ongelma nyt. Nauti kesästä ja odotuksestasi. t kätilö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän