Sinkku työkaveri jaksaa paasata shoppailusta ja kaikesta turhasta
Välillä tekis mieli sanoa sinänsä ihan kivalle ja fiksulle työkaverille, että on niitä tärkeämpiäkin asioita... Hän jaksaa kohkata uusista kengistä, laukusta, alennusmyynneistä. Ja voivotella, kun viime yönä nukkui vain kuusi tuntia - koska vain kuitenkin mahdollisuus ottaa sitä univelkaa takaisin. On se sinkun elämä niin pirun hankalaa, joo.
Kommentit (15)
ja minusta sinkulla on silti oikeus puhua noista asioista, minustakin on kiva puhua uusista kengistä ja alennusmyynneistä.
Ja itse ainakin olen mieluummin onnellisessa pitkässä parisuhteessa kuin sinkku, joten todellakin minusta sinkulla on elämä hankalampaa.
sunko lapsista sen pitäis sitten meuhkata että jaksaisit kiinnostua?
Tähän vuodenaikaan on ihan lupa puhua alennusmyynneistä. Ja jos oot niin kade että sillä on mahdollisuus nukkua, niin vaihda työpaikkaa sellaseen, jossa kaikki muutkin on katkeria lapsellisia ämmiä.
No ehkä sinkku työkaveri ei halua sinusta sydänystävää, joten siksi pitää keskustelun pinnallisella tasolla.
Niin minä ainakin teen niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa joutuu viettämään aikaa, mutta ei halua syystä tai toisesta sen enempää.
en mäkään edes sinkkuna ole kauhean innostunut ollut keskustelemaan pitkästi, että missä kaupassa oli mitäkin tarjolla. Munkin kaveri on sellainen, että se jaksaa pohtia yhden laukun ostoa vaikka kuinka kauan. Sitä se sitten vekslaa mielessään vaikka miten kauan, käy eri kaupoissa katsomassa samaa laukkua. Pohtii ja pohtii, puhuu ystäviensä kanssa siitä, ja kiertää taas kauppoja... Että jaksaakin.
Vaikka oon "köyhä" ja 3 lapsen äiti =)
en mäkään edes sinkkuna ole kauhean innostunut ollut keskustelemaan pitkästi, että missä kaupassa oli mitäkin tarjolla. Munkin kaveri on sellainen, että se jaksaa pohtia yhden laukun ostoa vaikka kuinka kauan. Sitä se sitten vekslaa mielessään vaikka miten kauan, käy eri kaupoissa katsomassa samaa laukkua. Pohtii ja pohtii, puhuu ystäviensä kanssa siitä, ja kiertää taas kauppoja... Että jaksaakin.
Miksi vain esimerkiksi sulle tärkeät asiat olis niitä TÄRKEITÄ?
sekä lapsellisten että lapsettomien työkavereiden kanssa.
sen shoppailun ja siitä puhumisen loppua lapsen saantiin? Kysyy shopaholic äiti ihmetellen.
sen shoppailun ja siitä puhumisen loppua lapsen saantiin? Kysyy shopaholic äiti ihmetellen.
Meitä on kaikenlaisia, eikä kaikkien kanssa tarvitse tulla sydänystäviksi. Siinä ne sosiaaliset taidot kehittyvät, kun opettelet luovimaan niidenkin kanssa, joiden kanssa ei heti synkkaa. Eikä sinne työpaikalle yleensä mennäkään sitä varten, että siellä juteltaisiin mukavia.
Sun lastenko pitäisi olla kaikkien elämän keskipiste?
Se, että hän ei ole kiinnostunut ostoksilla käymisestä, ei johdu lapsista. Tuskin on koskaan ollutkaan shoppailija.
Mulla on kaksi lasta, nuorin ihan sylivauva, ja kyllä mua vaan shoppailu vaan yhä jaksaa kiinnostaa.
Jos haluan uuden laukun (johon tietysti täytyy mahtua kaikki vauvankin kamat), niin tasan tarkkaan kiertelen 2v:n ja vauvan kanssa kaikki mahdolliset kaupat niitä laukkuja katsomassa.
Ihan älytön ajatus, että äitiyden takia pitäisi luopua vanhoista harrastuksistaan, kuten shoppailusta.
Joka kaupunkireissulla käydään aina myös kahviloissa. 2v osaa jo istua nätisti tuolilla ja juo lasista maitoa ja syö pullaa tai donitsin. Pitäisikö minun nyt kävellä kahvilan ohi, koska minulla on lapsia ja olen nyt jotenkin "syvällisempi"?
Hah!
Oliko työkaveri tämän shoppailun takia sinkku? Eli mitkään ihmissuhteet eivät toimineet shoppailun takia?
-politiikasta
-taloudesta
-taiteesta
-kulttuurista
-matkoista
-omakotitalosta
-lasten kasvatuksesta
-sun lapsista?
Niele kateutesi.