Miksi aikuinen nainen laittaa päähänsä unikkohuivin?
Eilen katselin, että monella äiti-ihmisellä oli unikkohuivi päässään. Voisiko joku kertoa, mikä saa laittamaan sellaisen päähänsä...
Kommentit (14)
Illalla vasta huomasin, että vaikka en auringossa juuri oleskellut, päänahka on hellänä.
En missään nimessä tarkoittanut "tuomita" unikkohuivin käyttäjiä. Ilman muuta siis jokainen saa laittaa päähänsä mitä ikinä haluaa :-)
Itse en laittaisi päähäni unikko (tai mitään muutakaan) huivia, mutta ajattelin eilen ihmisiä katsellessani, että joku juju siinä huivin käytössä täytyy olla, koska niin monella oli sellainen päässään.
Ja täältä av:ltahan saa aina vastauksen mieltä painaviin kysymyksiin.
huivia kun on bad hair day! Unikkoa en omista, koska minusta ne on liian laajalle levinny, mutta muita huiveja käytän myös hatun asemasta auringolla.
mutta jos laittaisin
1. marjametsään hyttysten suojaksi
2. helteellä aurikosuojaksi
3.keväällä, syksyllä korvien suojaksi kun pipo on vielä liikaa
En missään nimessä tarkoittanut "tuomita" unikkohuivin käyttäjiä. Ilman muuta siis jokainen saa laittaa päähänsä mitä ikinä haluaa :-)
Itse en laittaisi päähäni unikko (tai mitään muutakaan) huivia, mutta ajattelin eilen ihmisiä katsellessani, että joku juju siinä huivin käytössä täytyy olla, koska niin monella oli sellainen päässään.
Ja täältä av:ltahan saa aina vastauksen mieltä painaviin kysymyksiin.
Mulla oli huivi tänään aurinkosuojana, kun tiesin olevani koko päivän ulkona. Lippis ei sovi lainkaan mulle (ja suoraan sanoen mä puolestani ihmettelen lippispäisiä naisihmisiä, musta lippis on pikkulasten asuste:)), ja muut hatut hiostaa otsalta ja tulee enempi hiki.
t. nro 2
ja se on yksi syy, toinen näin kesäisin on aurinkosuojana.Mulla ei taas lippikset käy kun olen tällänen pallopää- huivit sopivat kyllä.Lisäksi mulla on semmonen hiustyyli just nyt,että huivi täydentää sitä hienosti :)
-M.-
tuo huivin niskan taa sitominen
pariisista eri tavat nääs
ps. canel 5:sta laitan silti huivini kanssa
t. marimekkofani
mun päähän ei lippiksien mallit vaan käy ja jotain tossa paahteessa on pidettävä :)
Ja juu on kyllä unikkoa yks mun huiveista. Tummanruskealla pohjalla tummaa turkoosia unikkoa.
Toisena käytän paljon sinistä "jenkkihuivia" joka on muotoonleikattu kolmioksi (on ihanan ohut) ja sit on yks huivi ohutta farkkua ja yks valkoinen missä mustia kukkia.
Unikko-huivit ovat ehkä jo vähän out - missäs näitä äiti-ihmisiä näit?
Nojoo, asiaan. Itselläni oli aamulla huivi päässä. Ei tosin Unikko-huivi. Sellainenkin kyllä löytyy kaapista. Syy oli Bad hair day.
mutta pakko pitää huivia näillä helteillä jollei haluu auringonpistosta.
Muumimaailmassa näitä unikkoäitejä oli vaikka kuinka :-)
Tosi hienoja vastauksia tuli, kiitos niistä. Nyt vähän paremmin ymmärränkin...
ja miksi ei..? Mitä unikkohuivin käyttäjä siis viestii ympäristölleen?