N. 162 cm pitkät naiset paljonko painatte?
Kommentit (30)
Painoin 52kg ja nyt rv 35 66kg.
Pituutta 163cm
nyt on aivan selkeästi liikaa läskiä etenkin mahassa, reisissä ja pepussa. Tavoite laihduttaa vähintään 5 kg (10 kg olis ihanne, mutta tiedä jaksaako)...
Nyt on rv 17, tyytyväinen olen, koska jumppaamalla pidän itseni kiinteänä.
En halua olla liian hoikka, nyt on kunnon takapuoli ja rinnat.
162 cm
62 kg
Vaatekoko usein melko pieni (S), mutta joskus L. Inhoan kireitä vaatteita ja ostan välillä liian isoja. Toisaala esim. Zarasta säännöllisesti L. Silti en koe olevani L-kokoinen, koska olen (melko) kiinteä.
Olen samaan aikaan pienikokoinen ja romuluinen. vaikea sanoa :/
162cm ja painan 50-51kg. Se on juuri sopiva. Painoin joskus 58kg ja näytin oikeasti pullukalta, liikaleuka ja kaikki. Mut se on niin kropan mallista kiinni, toiset voi painaa enempiki eikä näytä lihavilta. Siis tällä pituudella.
alle 50,mutta kyllä 55 ja vähän päällekkin on vielä aika normaalia, itse 156 ja 60 kiloa juurijuuri ylittyy, tahtoisin takaisin siihen n.55 joka oli sopivasti omasta mielestäni...
32v, kolme lasta joista nuorin kohta 6kk.
162cm 60kg.
Ennen raskauksia painoin 52kg ja kortisooni toi reilun 10kg lisää jossain vaiheessa.
vaatekoko s/m
saatana 7 kiloa liikaa kele.
eli 164 ja 57.
Hassua, että voi olla tuota mieltä, itse olen täysin tyytyväinen, tämä on minun "oma painoni", jossa voin hyvin ja näytän hyvältä. Yleensä kaikki pitävät minua hoikkana, vaatteet kokoa S/36, housut osin 34.
Joitakin vuosia sitten painoni laski 51-52 kiloon ja näytin silloin aika surkealta. Sain oikein syömällä syödä herkkuja, että pääsin tuosta ylöspäin.