N. 162 cm pitkät naiset paljonko painatte?
Kommentit (30)
Mutta luulenpa, että noin 60 kg. Olen lihaksikas ja kyllä aika hoikkakin. Ennen lapsia painoin 57, joten hirmuisesti ei paino ole vaihdellut.
Moni ei muuten usko mun painoa, kun sanon sen, koska ilmeisesti hoikalla ei pitäisi näin paljon sitten lihasta olla. Millään muulla en voi tuota ihmettelyä selittää. Vaatekokoni on 36. Ikää mulla on yli 30v.
65 kg ja pituutta on 160 cm. Eli vähän pitäisi saada painosta pois, esim 5 kg.
Vaatekoko kertoo myös paljon, ei pelkkä paino...
Painan 59kg ja olo aika pullava :( Jokunen kilo pitäisi saada pois..
Kiloja ei kannata pelkästään tuijottaa, niinkuin joku jo sanoikin. Esim. kiinteytyessä painoa voi tulla lisää, kun saa lihasmassaa. Mikä on ap:n vaatekoko? Kilomääränä 59 kuulostaa aivan normaalilta/hoikalta.
ja painan nt 63kg. Tässä on 10kg liikaa, joten tekemistä on.
Kiloja ei kannata pelkästään tuijottaa, niinkuin joku jo sanoikin. Esim. kiinteytyessä painoa voi tulla lisää, kun saa lihasmassaa. Mikä on ap:n vaatekoko? Kilomääränä 59 kuulostaa aivan normaalilta/hoikalta.
Vaatekoko on S/M, vähän riippuen valmistajasta
Vaatekoko on M,oikeastaan kaikilta valmistajilta paitsi Lindexiltä menee S ja Kappahliltakin usein paidoista ainakin S.
mun mielestä siin oli se 3kg liikaa. Nyt rv 34 ja kiloja on jo 63 :(... Et eiköhän näistä jokunen jää sitten vauvamahan jälkeisiinkin aikoihin piinaamaan.
Vaatekoko on M,oikeastaan kaikilta valmistajilta paitsi Lindexiltä menee S ja Kappahliltakin usein paidoista ainakin S.
Joko olet lähes ammattiurheilija tai sitten vaatteet näyttävät päälläsi makkarankuorelta.Kyllä minullekkin m-koko tuossa painossa mahtui, mutta lopputulos ei ollut kovin vetävä..
Hoikka pieni. Kahden lapsen äiti.
Joko olet lähes ammattiurheilija tai sitten vaatteet näyttävät päälläsi makkarankuorelta.Kyllä minullekkin m-koko tuossa painossa mahtui, mutta lopputulos ei ollut kovin vetävä..
en ole tuon kirjoittaja mutta..
mulla paitojen pitää olla s/m että on sopiva. myös takit tätä kokoa. niin ja farkut 29".
eikä kyllä mulla ainakaan näytä makkarankuorelta, mutta minä en viihdy vaatteissa jotka on liian löysiä tai roikkuvia, vaan pitää hyvin istua ja vyötärölle ei saa housuista tulla juuri ollenkaan jenkkakahvoja.
mulla on pienet luut ja valitettavasti aika reilusti löysää. vielä 10kg kun sais pois niin olis sopiva
paras olo on ollut noin 55-57kg, 45-47kg:na tein kuolemaa.
ja kyllä syömisongelmia on aina ollut, kohtuudessa en osaa pysyä joko en syö ollenkaan tai syön kokoajan.
Ja vaikka harrastan urheilua kyllä niin en niin paljoa :)
Minkä Minä sille voin et vartalonmalli on tälläinen.
Kun ennen lapsia painoin 55kg näytin NIIN pikkuriikkiseltä et "tuuli ois kaatanut".
Ja suorastaan vähän epäterveen näköinen.
KUKAAN ei arvaa mun painoa oikein juurikin tästä syystä.
85kg ja oon jo laihtunut 15kg! Vielä 25kg sit on hyvä!!!!!
paino vaihtelee 56-58 kg. Paidat n. 36 ja S, välillä M tai 38, hartioista ei mene kaikkein kapeimmat S-tai 36-kokoiset, housuissa 28-29 tuumaa, mallista riippuen tai 36 tai 38.
ja hävettää. :( Pituuttakin vain 160cm..