Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päivä sinulla oli tänään?

Vierailija
23.06.2009 |

Itselläni päivä sujui aika mukavasti ja tavalliseen tapaan, kotosalla oltiin ja aurinko paistoi! Grillattiin ja syötiin, mies vähän rakenteli autotalissa ja minä käväsin pyörälenkillä. Vauva 7kk oli harvinaisen hyväntuulinen koko päivän, kikatteli ja nukkui hyvin päikkärit. Tällä hetkellä mies on naapurissa käväsemässä ja itse ajattelin keittää kupin teetä kunhan saan tuon pikkuneidin simahtamaan. Uniaika neidillä venähtänyt tänään, ei malttaisi millään nukahtaa.

Miten sinun päiväsi on sujunut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä. Olen ottanut rennosti ja nauttinut lasten seurasta. Kiitos mukavasta kysymyksestä!

Vierailija
2/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, päivä mennyt todella mukavasti.

Neidin kanssa aamusta ulos, puistossa ruokailua ja mukava kahluuallas avattiin. Voi sitä riemua, kotiin syömään nopsaan ja alkuillasta vielä rannalle viimeisistä säteistä nauttimaan.

Nyt ihana oma aika, tyttö nukkuu onnellisena ja sain naapurin vahtimaan unta minun lenkkini ajaksi. Mukava teehetki naapurin kanssa lenkin jälkeen ja kohta nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein pojan kouluun. menin kaupoille wimbledonissa. en nahnyt julkkiksia, mutta paljon busseja jotka vei ihmisia tennikseen. ostin ruokaa ja valokuva-albumin (huomenna haen kuvat kehityksesta). tulin kotiin, siivoilin, soin. otin aurinkoa 1/2 tuntia. hain pojan koulusta. mentiin kaverille, istuttiin pihalla, pojat leikki vesi-juttuja, soivat ruoan. Tultiin kotiin, vahan leikkia, lapsi nukkumaan. Mina rupean kattomaan tennista telkusta.

Vierailija
4/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosen kanssa olemista, puutarhan hoitoa, auringon ottoa, pientä lihaskuntojumppaa ja olen nauttinut mieheni tekemästä hyvästä ruuasta

Vierailija
5/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä heräsin aamulla 5.15 ja pyörällä töihin. Töitä lähes tauotta, hyvä jos kerkesi syödä..sitten kotiin klo 16 ja ruokaa perheelle. Oli tarkoitus siivota tänään, mutta ei vaan JAKSANUT! Huominen päivä samanlainen jne.

Vierailija
6/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea millaisia päiviä muut koneella iltaaistuvat ovat viettäneet. Lisää luetaan mielellään silkasta mielenkiinnosta! :)

Ap

Vierailija
7/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset herätti kuudelta, lähdettiin aamupäivällä puistoon ja ajettiin nurmikko, lounaan jälkeen mies lähti töihin. Ulkoilin lasten kanssa vielä iltapäivällä muutaman tunnin, sitten laitettiin ruokaa, katsottiin piirrettyjä ja yhdeksän maissa sain lapset nukkumaan..nyt odottelen miestä kotiin töistä ja väsyttää aivan kamalasti:)

Vierailija
8/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä meni tosi kivasti iltaan saakka.

Aamupäivällä lähdettiin miehen ja pojan kanssa kaupungille alennusmyynteihin, joista löysin kahdet tosi kivat ja kauniit kengät. Ei tullut edes kalliiksi. Jätskit syötiin puistossa.

Kotiin tultiin ennen puoltapäivää, syötiin lounas ja käytiin koko porukka yhdessä päiväunille. Niiltä kun herättiin, lähdettiin pienen automatkan päässä olevaan kotieläinpuistoon. Lapsi tykkäsi aivan valtavasti, vaikka pelkäsikin hieman lampaita ja riikinkukkoa kun ne pitivät niin kamalaa meteliä.

Sittemmin kuitenkin tuli naama itkusta kirjavaksi ja tärisytti kaikkia lihaksia... Pojalla (1v.) on palovamma kädessä, sen hoito (suihkutus ja palovammavoiteen laitto, sidosten laitto) oli taas yhtä tuskaa. Lapsi vastusti minkä pystyi, itki aivan paniikissa. Teki tietenkin kipeää, ja kiinnipitäminen tuntuu varmasti pahalta. Hoidon jälkeen nukahti täysin uupuneena syliini. Kun olin saanut lapsen laskettua sänkyynsä, menin vessaan ja itkin sydämeni pohjasta.

Nyt olen rauhoittunut, käynyt tarkastamassa s-postin, facebookin ja lueskellut av-ta. Tarkoitus alkaa katsella miehen kanssa telkkaria ja syödä karkkia :)

Vierailija
9/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli erittäin touhukas päivä kera neljän pikkuneidin. Reissuun ollaan lähdössä huomenissa toiselle puolelle Suomea ja ohjelmassa ollut sekä pakkaamista (hurja homma, huoh!)että huushollin raivaamista (vielä hurjempi homma, huoh, huoh!). Lisäksi remontti meneillään.

Illalla käytiin uimassa. Ihana että kesäsää on lopultakin tullut!

Vierailija
10/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ajoissa nauttimaan kauniista lomapäivästä. Pojan kanssa nautittiin hyvä aamupala ja seurusteltiin hetki. Löysin varaston kätköistä pari kirjalaatikkoa, joita pojan kanssa käytiin läpi. Poika sai paljon luettavaa kesäksi mun ja miehen vanhoista nuortenkirjoista.

Poika lähti kaverin kanssa ulkoilemaan ja mä pääsin mattopyykille. Matonpesupaikalla oli ruuhkaa, mutta mulla oli hyvä ajoitus ja sain keittiön matot pestyä.

Lounaaksi laitoin pinaattikeittoa, pinaatit hain tietenkin omasta maasta. Lisäksi tuoretta leipää ja jälkkäriksi jäätelöä. Oli ihana istua rauhassa lounaalla ja kuunnella kun poika höpöttää omia juttujaan.

Illalla hääräsin vähän puutarhassa ja jatkoin eilistä nikkarointityötä. Välillä vain istuin ja ihailin kätteni jälkeä. Ollaan laitettu puutarhaa ja terassia kuntoon ja nyt on kiva nauttia työn tuloksesta.

Vierailija
11/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen ihanan leppoisan päivän jälkeen olen tänään ollut stressaantunut kiukkupylly ja tiuskinut lapsille, miehelle ja kaikille. Olen touhunnut koko päivän ihan tauotta, täyttänyt lapsille uima-allasta, siivonnut, hakannut puita, laittanut ruokaa, hoitanut vauvaa, huolehtinut firman asioista... Eli liikaa. Nyt juon lasin -tai oikeastaan jo toisen lasin- viiniä ja menen sitten nukkumaan, jotta olen huomenna vähän mukavampi äiti.

Mutta kiva aloitus kaiken törkyn keskellä mitä tälläkin palstalla on.

Vierailija
12/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, kävin vähän kaupoilla ja ostin vauvan vaatteita alennusmyynneistä. Nukuin pitkät päikkärit. Mies tuli töistä ja lähti salille, itse hain romanttisen komedian videovuokraamosta ja nautiskelin sen ohessa kebabia ja lakritsijäätelöä. Illalla surffalin netissä ja siivosin vessan. Uni ei tietenkään tule, kun päikkärit venyivät, kohta miehen kainaloon tutimaan.

Vierailija
13/14 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perhe heräsi (liian) aikaisin vuokramökiltä, pakkasi, siivosi mökin luovutus kuntoon ja lähti ajelemaan kohti Kouvolan tykkimäkeä :D

viitisen tuntia neljän lapsen kera hauskuutusta ja sitten kotimatkan ajoa viitisen tuntia:D

mutta hauskaa oli!

Vierailija
14/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

amulla muistin että vanhempainvapaani loppuu joten kävin työkkärissä:)sitten nautittu hyvästä seurasta,sääskistä,touhuiltu kotona :) ja varasimpas vko.n lomareissunkin koko perheelle joten sitä odotellessa päivä meni oikeinkin hyvin!