Mies matkapuhelimiin hurahtaneelle naiselle?
Olen tekniikkaan hurahtanut nainen joka uskaltaa puhua miesten kanssa vain jos saan hyökätä näitä vastaan teknisellä tietämyksellä.
Mikä avuksi? Olen keskittynyt tappelemaan ihmisten kanssa matkapuhelimista ja niiden paremmuudesta jo monta vuotta. Teen tätä myös netissä. Nyt heräsin siihen, että ei ole miestä ja olen yksin. Taidan olla myös kovassa puutteessa kun olen kiukkuinen siksi ettei saa. Ainoat miehet joita tapaan ovat hintelämmän puoleisia eikä niistä olisikaan tyydyttämään minua.
Onneksi puhelimessa on värinä mutta se ei ole ehkä tarpeeksi voimakas. Mistä löydän oikean miehen tai ainakin tehokkaan vibran?
t. meripihka
Kommentit (4)
Ainoa tehokas vibra on Hitachi Magic Wand. Ei löydy seksikaupoista. Seksikaupan värinädildot on perseestä ja syvältä.
Tehokkaan vibran löydät seksikaupasta. Ei niitä tule vastaan sattumalta.
niin kannattaa hankkia sellainen lihasten hierontaan tarjotettu. Malli ei ole optimaalinen (siis ei sisäiseen käyttöön!), ja painaviakin nuo ovat, mutta tehoa on vaikka koko ompeluseuralle.
"Seksikaupan värinädildot on perseestä ja syvältä."
Sehän on kannaksen väärältä puolelta sitten. Ehkäpä tasohiomakone (ja hiomapaperi numero 40, tai karkeampi) tuottaa toivottua tytinää. Jos taas värähtelyn taajuus on liikkeen laajuutta tärkeämpi, voipi harkita epäkeskoa.
Mutta jos koolla ei ole merkitystä, niin sopiipa survoa - aiheeseen liittyen - kuulamoottorilla varustettu manuaalinen puhelinkeskus sinne, missä sen arvelee aiheuttavan ankarimman kliimaksin.
Näin pysymme asiassa :D
Ensin pitänee todeta, voisin hyvinki pitää tätä provokaationa. Mutta ainahan on mahdollisuus, että tämä on tosissaan kirjoitettu.
Tehokkaan vibran löydät seksikaupasta. Ei niitä tule vastaan sattumalta. Miehet eivät sen sijaan juurikaan värise, paitsi ehkä krapulassa ja äärimmäisen peloissaan. Ensimmäisessä tapauksessa he voivat olla halukkaita, jälkimmäisessä tuskin kykeneviä eivätkä kummassakaan tapauksessa houkuttelevimmillaan - luulisin.
Oikeaa miestä et määrittele muutoin kuin että hintelä ei kelpaa. Kukaan ei pakota sinua ihastumaan hintelään. Olemushan se paljon painaa ihastumisissa, ja vaikka yksittäisten ominaisuuksien vaatiminen on jotensakin lapsellista, on myös totta, että jotkut piirteet toisessa estävät ihastumisen. Minä en pidä pulleista naisista, enkä ihastu heihin ja joku kolmas...
Nainen, joka ei puhu kuin kännyköiden ominaisuuksista, löytää juttukaverikseen kännykkäfriikin. Mua vastaan esimerkiksi olisi turha hyökätä, koska en tiedä niistä juurikaan, enkä ole kiinnostunut kuin puheluista ja tekstiviesteistä. Veikkaisin, että ani harva mies jaksaa iän kaiken vaahdota luureista tai niiden yksityiskohdista. Vaikka onhan niitä automiehiäkin, jotka eivät muusta puhu... mutta he ovat yhtä paitsi naista kuin sinä miestä.
Jos kerran et voi puhua muusta, ja kännyköiden tekniikoista puhuessakin haluat vai haastaa, niin entäpä jos et sanoisi mitään. Mene niin meluisaan baariin, että siellä on turha ylipäätään puhua, pistä tyrkkyvaatteet yllesi ja nyökkää kun sinulle tarjotaan alkoholia tai yritetään pyytää hitaille. Jos olet ollenkaan naisen näköinen, saat noinkin todennäköisemmin kuin luureista riitelemällä.