Miten saisin useammin orgasmin sängyssä?
Ongelmana siis tämä, että saan sängyssä tosi harvoin johtuen siitä, että mies laukeaa tosi nopeasti. Nyt mies sanoi, ettei häntä kohta kiinnosta koko seksi, koska en saa kuitenkaan. Hän myös kyseli, mitä hän voisi tehdä toisin, mutta en osannut vastata, koska periaateessa hän tekee kaiken "oikein", mutta se vaan kestää liian lyhyen ajan mulle. Miten mä voisin "oppia" nopeemmaksi vai kaatuuko kaikki nyt tähän?
Kommentit (15)
sormi peppuun ja oma käsi jalkoväliin.
Tai miehelle penisrengas; viivyttää laukeamista ja hankaa naista kivasti.
Joten en siis koskaan saa sitä. Sormilla hyväilee, mutta kaipaisin jotain muutakin. Ja aika hitaasti tuun silloinkin.
ap
Kokeilkaa vaikka pesukoneen päällä linkousvaiheessa tai luonnon helmassa.
klitoriskiihdytin, vibraattori tms. tärisevä vehje. Itse en saa koskaan pelkässä yhdynnässä, ja sormilla hieroessa menee tosi kauan. Mies osti minulle sitten vibraattorin, ja nyt useimmiten seksin loppupuolella tai lopuksi hieroo sillä minulle orgasmin eikä mene yleensä kauaa. Seksin aikanakin onnistuu mutta ei kaikissa asennoissa kun laitetta pitää mahtua käyttämään, ja mies joutuu silloin lykkimään vähän rauhallisempaa tahtia. Hyvälle tuntuu, suosittelen
Joten en siis koskaan saa sitä. Sormilla hyväilee, mutta kaipaisin jotain muutakin. Ja aika hitaasti tuun silloinkin.
ap
ja sinäkään et itse halua sitä tehdä. Ikävä juttu.
[/quote]
ja sinäkään et itse halua sitä tehdä. Ikävä juttu.
[/quote]
Voitko tarkentaa?
ap
ja kiihota klitorista yhdynnän aikana. Sääli ettei miehesi tykkää antaa suuseksiä, mutta jos niin on, et voi pakottaakaan.
Eli käsillä saan ensin aina orkun (mies tykkää) ja sitten vasta yhdyntään:). Toki vois kokeilla jotain vibraattoreitakin. Mies ei oikein osaa hyväillä niin että saisin orkun, ite osaan niin hyvin eikä mene kauaa jos vähän käyttää lihaksiakin:).
on seksissä enää sen jälkeen, kun olet runkannut? Eikö se olis parempi tehdä lopuksi?
Ei ihme, että et saa yhdynnässä, jos just olet runkannut. Mitä edes teet miehellä?
penisrengas, missä on naiselle pattereilla käyvä tärinä. nainen päälle ja kone päälle ja yhtäaikaa yhdynnässä. nainen saa jopa aikaisemmin, kun mies ja välillä on kivaa, kun tulee yhtäaikaa. suosittelen!!
on seksissä enää sen jälkeen, kun olet runkannut? Eikö se olis parempi tehdä lopuksi? Ei ihme, että et saa yhdynnässä, jos just olet runkannut. Mitä edes teet miehellä?
Mä ainakin saan useamman kerran. Eli ensin itse tyydytän ja sitten voin saada vielä kun mies on sisällä. Ja ne toiset orkut on tosi ihania kun tulevat niin nopeasti:).
niin,että esileikit ovat aikas pitkiä ja siinä aikana mä saan orgasmin.Sen jälkeen tulee vasta yhdyntä,jossa tulee lisää tai on tulematta.Mies tulee vasta kun mä olen valmis (hänelle tuntuu olevan joku kunnia-asia :D )
kannattaisi kokeilla laukeamista viivästyvväsiä kortsuja! Meilleä ne ovat joka kerta käytössä ja ovat ihan huippuja. Esim täällä Mammaksin sivuilla sellaisia ovat Delay ja Durexin Performa (mielestämme Delay on parempi) http://www.mammaksi.fi/index.php?cPath=38
Kortsussa on lääketieteessä paljon käytettyä puuduteainetta joka todellakin tehoaa ja yhdyntään tulee minuutteja lisää ja sinulle aikaa saada orgasmi :)
Orgasmin voisaada muutenkin kuin yhdynnässä. Vaikka suuseksillä+sormetus tai dildo. Minusta tehdään ihan turhaan ongelma siitä ettei yhdynnässä saa orgasmia.