Miten huono suutelija oppii paremmaksi?
Mieheni osaamattomuus suutelijana tökkii todella pahasti. Enkä minä osaa sellaista "opettaa", enkä ole aiheessa mikään ekspertti, tiedän vain että hänellä ei ole minkäänlaista tajua siitä mitä pitäisi tehdä. Onko kellään kokemusta, miten tällaisessa tilanteessa olisi päästy eteenpäin? Ovatko hyvät suutelijat hyviä jotenkin vaistomaisesti ja luonnostaan? Kursseja tuskin järjestetään...
Kommentit (10)
Voi vittu kauheeta kikkailua :D on taas ihmisilla ongelmat sanompahan vaan :D
Jos vaikka naisen henki haisee paskalta(mikä on yllättävän yleistä), niin siitä voi saada kammon.
Suuteleminen harvoin edes tuntuu erityisen hyvältä, toisinkuin suihinotto.
Hyvän pillunnuolija on helppo todeta: nuolee orgasmin
Mutta miten mitata hyvä suutelija? Saako suutelemalla orkun?
Hengityksen haisemisesta ei ole kyse. Se, minkä verran miehet nauttivat suutelemisesta, taas vaihtelee yksilöllisesti. Ja hyvän suutelijan voi mitata siten, että hänen kanssaa suuteleminen yksinkertaisesti tuntuu hyvältä. Minun mieheni suuteleminen on sitä luokkaa, että en voi antaa hänen suudella suulle ollenkaan.
Ei mitenkään. Mistä tiedät, että se yleensäkään kiinnostaa miestäsi, ettei hän tee sitä vain sinun mieliksesi? Itse suutelen mieluummin pillua kuin suuta. Syytä tähän en osaa sanoa. Suulle suuteleminen ei ole kiihottavaa.
Suuteleminen on vaan niin vaistonvaraista toimintaa. Jos mies nauttii naisen maistelemisesta ja kosketuksesta yleensä, ja HALUAA oppia, niin kyllä kai hän oppia hyväksi suutelijaksi..?
Yleensä miesten pahin virhe suutelemisessa on, että käyvät kuin sika limppuun. Paljon parempi on aloittaa todella hitaasti ja hellästi, naista hengittäen...
Suutelutaito muuten kertoo ihan millainen mies on antamaan suuseksiä! ;-)
Itse en enää tee sitä virhettä, että alkaisin tapailla miestä, joka ei osaa suudella tai jonka suudelma ei tunnu miltään. Suuteleminen on mulle niin tärkeää.
N 40-
kun se ei kiihota. Suuteleminen jos mikä kiihottaa kuitenkin naista ja halukkaalta naiselta todennäköisesti lohkeaa muutakin kuin pelkkiä pusuja.
Kerran ollut vastaava tilanne, toinen suuteli kuin koira olisi nuollut, sai aina pyyhkäistä kasvojaan huulien ympäriltä jälkikäteen. Lopulta koitin mahdollisimman korrektisti ilmaista, että ei näin. Toinen sitten vaan totesi, että no eipä ole kukaan aiemmin valittanut. No, nyt on ;) Kyllä sille jokin tekniikkaopetus hieman meni jakeluun, toivottavasti ei unohtanut kaikkia saamiaan oppeja heti, kun siirtyi toisten naisten oppeihin.
Toki tuore suhde on sitten eri asia. Jos suuteleminen ei ole luontevaa, niin se alkaa 10 vuodessa tuntumaan puisevalta vain tavan vuoksi tehtynä.
kun se ei kiihota. Suuteleminen jos mikä kiihottaa kuitenkin naista ja halukkaalta naiselta todennäköisesti lohkeaa muutakin kuin pelkkiä pusuja.
Viimeinen kommentti on ihana :D
On se ongelma, jos se on ongelma, sanompa vaan!
Aloitin juuri uuden blogin ja sain täältä kivan inspiraatioruiskauksen uuteen tekstiini, jossa painin ko. ongelman kanssa....
naisenblogi.wordpress.com
- iiNainen