Petollinen mies?
Olen tapaillut miestä, joka on ollut avoliitossa 3 v kumppaninsa kanssa. Hän on aiemmissa suhteissaan ollut uskoton ja näköjään nytkin. Olemme tapailleet puolisen vuotta, mutta seksiä ei ole ollut. Jos suhteestamme tulisi totta, en varmaan koskaan voisi luottaa mieheen ja silti olen aivan rakastunut, kuten hänkin.
Ensinnäkin, mitä olette mieltä hänen tämänhetkisen suhteens atulevaisuudesta? Ja toisekseen ,onko mahdollista, että hän olisi kanssani uskollinen. Kaikki aiemmat syrjähypyt ovat olleet satunnaisia seksisuhteitä, minun kanssani ainoastaan ollut henkisen puolen takia. Toki fyysinen vetovoimakin on välilläni ilmeinen. En vain halua mennä sänkyyn hänen kanssaan, ennen kuin voin(jos voin) luottaa häneen.
Mitä sanotte? Itse olen sinkku ja vakavia seurustelusuhteita takana muutama, satunnaiaisia seksisuhteita ei ikinä.
Kommentit (8)
On sanonut arvostavansa minua paljon, varmasti osittain senkin takia että olemme myös erittäin hyviä ystäviä. Mitä tarkoitit, että mitään rikottavaa tämänhetkisessä liitossa tuskin on?
ap
Mitään rikottavaa ei todennäköisesti tuon miehen liitossa ole, tai ennemmin tai myöhemmin mies sen rikkoisi jonkun toisen kanssa. Sinuna en kuitenkaan ottaisi miehen puheita vakavasti, koska mies on takuulla kertonut samat liirunlaarumit (henkinen yhteys jne.) muillekin. Sinä voit kiinnostaa häntä nyt, kun sinussa on vielä valloitettavaa, mutta tuskin loppuikääsi. Valitettavasti se menee näin.
kykenee suhteessa keneenkään olemaan uskollinen. Eli menit sänkyyn tahi et, niin todennäköisesti joku toinen nainen jossain vaiheessa tekee sen.
Usein nämä miehet on hyvin taitavia naisten kanssa, siis varmasti kykenevät henkiseen yhteyteen, mutta eivät valitettavasti uskollisuuteen. Kenenkään kanssa.
Voi olla, että voitte solmia tämän miehen kanssa parisuhteenkin, jos haluat, mutta varaudu siihen, että vaikka teillä olisikin henkinen yhteys se ei silti vaikuta miehen uskollisuuteen. Hän tulee etsimään jatkossakin uusia valloitettavia ja mielenkiinto alkaa hiipua sillä hetkellä, kun sinä olet varma tapaus ja saavutettu.
Jos maalailee tulevaisuudenkuvia, niin jossain vaiheessa huomaat, että mies alkaa etääntyä sinusta, ei ole enää kiinnostunut jutuistasi ja alat epäillä ja tarkkailla häntä. Todennäköisesti silloin hän on löytänyt jo uuden kohteen.
On sanonut arvostavansa minua paljon, varmasti osittain senkin takia että olemme myös erittäin hyviä ystäviä. Mitä tarkoitit, että mitään rikottavaa tämänhetkisessä liitossa tuskin on?
ap
Mitään rikottavaa ei todennäköisesti tuon miehen liitossa ole, tai ennemmin tai myöhemmin mies sen rikkoisi jonkun toisen kanssa. Sinuna en kuitenkaan ottaisi miehen puheita vakavasti, koska mies on takuulla kertonut samat liirunlaarumit (henkinen yhteys jne.) muillekin. Sinä voit kiinnostaa häntä nyt, kun sinussa on vielä valloitettavaa, mutta tuskin loppuikääsi. Valitettavasti se menee näin.
ja kato jaksaako se vielä sitten piirittää sinua
ennenkuin hyppäisin sänkyyn hänen kanssaan. Varsinkin jos olet harkinnut vakavaa suhdetta. Mutta aika mielenkiintoinen suhtautuminen miehellä on sitoutumiseen...Äkkiä sinäkin muutut arkipäiväisemmäksi ja mies tutustuu johonkin uuteen ihastukseen. Rakkaudeksi tuota ei voi kutsua jos aina kivan ihmisen tullen vaihtaa kumppania/pettää.
Vain sinun kanssasi jotain henkistä, muiden kanssa pelkkää tunteetonta seksiä? Ihanko mies itse kertoi?
Kuuntele nyt itsekin omia juttujasi hyvä nainen ja ole onnellinen, ette ole millään tavalla sitoutunut kyseiseen mieheen!
..oli kuinka vetovoimaa tahansa. Rikkosit vaa ittes, ku miehiä on vaa niit kaht sorttia pettäjiä ja kunnollisia. Eikä tarvi olla hirveen älykäs et tajuu mihin lokerikkoon toiki menisi. En ole koskaan kuullu, et tollasesta vastaavasta kellekää ois mitää hyvää koitunu hetken päästä. En sinuna sotkeentuisi munattomaan tapaukseen.
mutta epäilen vahvasti ettei olisi. Jos on aina, kaikkia kumppaneitaan pettänyt, varmasti jatkossakin kävisi vieraissa...
Mitään rikottavaa ei todennäköisesti tuon miehen liitossa ole, tai ennemmin tai myöhemmin mies sen rikkoisi jonkun toisen kanssa. Sinuna en kuitenkaan ottaisi miehen puheita vakavasti, koska mies on takuulla kertonut samat liirunlaarumit (henkinen yhteys jne.) muillekin. Sinä voit kiinnostaa häntä nyt, kun sinussa on vielä valloitettavaa, mutta tuskin loppuikääsi.
Valitettavasti se menee näin.