Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: oletko hakenut netistä seksiseuraa

Vierailija
22.06.2009 |

a) oletko nainen vai mies?

b) löysitkö seuraa?

c) päädyittekö sänkyyn?

d) jatkuuko salasuhde?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Olen mies.

B) Kyllä löysin seksiseuraa netistä. Täältä löytyy parhaat deittipalvelut seksiseuran hakuun: http://www.seksiseuraa.eu/

C) Olen päätynyt useammankin nettituttavuuden kanssa sänkyyn.

D) Tällä hetkellä en tapaile ketään naista, johon olisin tutustunut netissä.

Vierailija
2/11 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) oletko nainen vai mies?

b) löysitkö seuraa?

c) päädyittekö sänkyyn?

d) jatkuuko salasuhde?

a. M

b. Kyllä

c. Monen kanssa, en kaikkien.

d. En salaa, kaikki olleet vapaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, löysin, kyllä, mutta ei jatku :)

Vierailija
4/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään salasuhde koska nainen oli eronnut ja minä poikamies. Kirjoittelimme aluksi sähköposteja, joista tuli hyvin rohkeita. Nainen oli ujohko tai ainakin näytteli ujoa. Hän tuli kuitenkin jopa työpaikalleni ja vaikutti tyytyväiseltä näkemäänsä. Kuvia ei oltu vaihdettu sähköpostitse aikaisemmin. Sitten vaihdoimme edelleen sähköposteja, jota oli kestänyt yhteensä joitakin päiviä. Seksiin nainen oli selvästi halukas, mutta jokin esti sopimasta tarkkaa päivää. Selitteli aina olevansa töissä tai menevänsä töihin.

Asuimme samassa kaupungissa ja tapasimme kaupungilla ihan sattumalta. Ehdotin kahville menoa minun luokseni, johon nainen suostui. Ihan oikeasti keitin kahvia ja joimme kaikessa rauhassa. Symppiksen oloinen, fiksu akateeminen nainenhan hän oli, mutta siltikin ollut ilman seksiä kait useita vuosia.

Suutelimme ihan hätäisesti ja nainen sanoi selkeästi, että saisin jos vain haluaisin. Olimme seisomassa pöydän läheisyydessä, johon nainen alkoi nojata. Ilmeisestikin tarkoituksena oli antaa minun jatkaa siitä jotenkin. Painauduin hänen takamukseensa kiinni ja avasimme housumme. Painauduin hänen takamukseensa kiinni uudelleen, mutta nyt oli kullini jo puolikovana hänen paljasta takamustaan vasten. Tunnustelin sormella naisen jalkojen väliä, jossa reikä tuntui jo kovin kostealta. Kulli oli jo kovettunut ja aloimme sovittelemaan kullia sisään takaapäin seisaaltaan. Nainen auttoi kädellä ja kumartui syvempään. Helpostihan sain penikseni uppoamaan sisään oikein syvälle. Nainen hiukan säpsähti ja pyysi olemaan varovaisempi. Työntelin kyrpää sisään muutamia kertoja vain puolittain, koska liian syvällä se taisi sattua. Hoimme naidessa miten hyvää teki ja sitähän se tekikin. Molemmilla oli taukoa ollut kuukausia ja nyt tauko oli päättynyt. Kyrpäni kiilteli naisen pillun nesteistä ja liukastetta oli jo karvoituksessanikin. Koskettelin sormella naisen paisunutta klitorista, joka sai pillun tiukkenemaan, niin että kulli tuntui jumiutuvan välillä paikoilleen. Jatkoin työntelyä varovaisesti siemensyöksyä pidätellen. Nainen sai orgasmin klitoriksen hieromisesta ja vähän kai kullinikin rytmikkästä pumppauksesta. Tartuin molemmin käsin naisen lantioon ja työnnyin sisään nopeammin ja nopeammin. Todella hyvältä tuntui kun spermani sykähteli naisen kiimasta sykkivään pilluun. Alkukkankeudesta oli päästy noin viidessä minuutissa.

Eihän hän nyt ihan niin ujo ollutkaan, koska koin hänen kanssaan parikin ennenkokematonta juttua. Nainen piti kai oman pillunsa mausta niin, että halusi melkein aina ottaa kullini suuhunsa asentoa vaihtaessa. Hän myös otti suihin ja nieli sperman pitäen sitä kovin luonnollisena asiana.

Jo sähköposteissa oli yritetty käsitellä kaikenlaista mikä vain liittyi seksiin. Olimme molemmat kirjoitelleet anaaliseksistä enemmän tai vähemmän fantasiaa. Minulle anaaliseksi ei ollut tuttua, mutta silloin kuvittelin sen kuuluvan asiaan melkein ilman muuta. Tällä 'ujolla' naisella oli kovin luonteva tapa suuseksiä antaessaan tehostaa suuhoitoa puristelemalla kiveksiäni ja työntämällä sormea hyvinkin syvälle peräaukkooni. Siemensyöksyni oli käsittelyn seurauksena todella voimakas.

Toisilla treffeillä, jotka olimme oikein sopineet minun luokseni, huomasin olevani se ujompi osapuoli. Naisella oli mukanaan kaksikin hieromasauvaa, joita hän kertoi käyttävänsä samaan aikaan. Mukana oli myös ihan tavallisen näköistä perusvoidetta. Odotin kai tavallista yhdyntää eri asennoissa kuten aikaisemminkin, mutta haaveeksi jäi. Yritin esittää kokeneempaa kuin olinkaan ja lupasin suostua käyttämään sauvoja, jos nainen niin halusi. Sain aluksi näytöksen siitä, miksi sauvoja piti olla kaksi. Kaksi sauvaa todella katosivat naisen sisään huolellisen voitelun ja sovittelun jälkeen. Naisen orgasmiin riitti pieni omalla sormella pyörittely klitoriksen ympärillä.

Anaaliyhdyntää varten arvelin kondomin kuuluvan asiaan. Laitoin kondomin päälle ja voitelin kullia liukasteella. Ison sauvan jälkeen naisen peräaukkoon työntyminen ei ollut ollenkaan niin työlästä kuin olin kuvitellut. Pystyin jopa liikuttamaan kyrpääni edestakaisin, kuin se olisi ollut pillussa. Tiukka ja liukas pillu kyllä tuntui oikeammalta paikalta kullille, mutta en voinut paljastaa kokemattomuuttani anaaliyhdynnästä. Luisto oli todella huono ja kondomi tuntui liukuvan pois paikaltaan. Rypistynyt kondomi paljastuikin rikkoutuneeksi kondomiksi, joka oli luistanut kokonaan kullini juureen. Jatkoin kullin liikuttelua hitaasti samalla kun nainen keskittyi sauvan liikuttelua pillussaan.

Olin helpottunut, kun pääsin pesemään kulliani saippualla. Naimme sen jälkeen vielä ihan perinteisestikin ilman kortsua ratsastusasennossa. Taas nainen otti penikseni suuhunsa ja sekin tuntui niin oikealta ja hyvältä. Koska olin luvannut suostua sauvojen käyttöön, en oikein voinut estelläkään, kun tunsin sellaisen työntyvän peräaukkooni. Onneksi sauva oli sentään se pienempi kahdesta. Kieli pyöri terskani ympärillä ja sauva peräaukossa tuntui oudon hyvälle. Olisiko jotain homofobiaa sekin, ettei mies halua naisen sormea isompaa peräaukkoonsa. Hmm.

Oikeassa elämässä nainen oli melkoinen höpöttäjä, vaikka sähköpostit olivat toisinaan olleet melkein yksilauseisia. Muutamia kuukausia hän oli ollut ilman seksiä lähinnä työkiireiden takia. Miehiä hänellä oli ollut eron jälkeen useita. En ollut ollenkaan ainoa nettituttavuus. Anaaliseksiä hän harrasti enimmäkseen yksin, koska useimmilla miehillä oli ollut aivan liian iso penis anaaliseksiin hänen mielestään. Itse en paljastanut, etten ollut aikaisemmin anaaliseksiä harrastanut. Nykyisen avopuolisonkaan kanssa emme ole innostuneet seksileluista tai anaaliseksistä.

Muutama muukin tuttavuus netin kautta aikoinaan kehittyi seksin harrastamiseksi joitakin kertoja, mutta tämä jäi parhaiten mieleen.

Vierailija
5/11 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) olen nainen

b) löysin

c)päädyin ;-)

d)tavattu muutaman kerran ;-)

Vierailija
6/11 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) nainen

b) löysin;)

c) kyllä

d) jatkuu, ihan julkisena;)

Vierailija
7/11 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) olen mies

b) löysin

c) päädyimme n. 3 kk tapaamisen jälkeen

d) mikä ihmeen salasuhde? 10 vuotta yhdessä, joista 3 naimisissa

Vierailija
8/11 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) mies

b) useitakin

c) kyllä n. 50% tapauksista ja useammankin kerran

d) juuri nyt ei jatku mikään noista

Vierailija
9/11 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) nainen

b) kyllä, useamman kerran

c) kyllä, useamman kerran

d) edelleen viestitellään, muttei tällä hetkellä seksiä ( mun päätös )

Vierailija
10/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vituttaa vielki.Halus kuulemma vaan kokeilla et haluaako joku muu sitä!!!!

HAISTAKOON VITTU!!!Suhteessa ollessa ei pitäis kiinnostaa se et haluisko joku muukin ku oma puoliso.

ja sit vastauskiin...

a.siis mies oli

b.ei löytyny HAHAHA :D

c.----

d.toivottavasti tällä hetkellä ei ole kenekään kanssa mitään.....kovasti viel viime syksynä paritki exät oli kuvioissa mukana...KAVEREITA VAAN...just joo!!!

ps.tiedän kulta et käyt tämän lukemassa jälkeenpäin....mut en ainakaa salaa...

Vierailija
11/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vituttaa vielki.Halus kuulemma vaan kokeilla et haluaako joku muu sitä!!!!

HAISTAKOON VITTU!!!Suhteessa ollessa ei pitäis kiinnostaa se et haluisko joku muukin ku oma puoliso.

ja sit vastauskiin...

a.siis mies oli

b.ei löytyny HAHAHA :D

c.----

d.toivottavasti tällä hetkellä ei ole kenekään kanssa mitään.....kovasti viel viime syksynä paritki exät oli kuvioissa mukana...KAVEREITA VAAN...just joo!!!

ps.tiedän kulta et käyt tämän lukemassa jälkeenpäin....mut en ainakaa salaa...

vastaan toho b:hen uudestaan...

b.siis mun tietääkseni ei löytyny ketään,mut sitä sitä koskaan tietää,ku eihän sitä kaikkee kerrota...mut mä yritän ny tässä asiassa uskoa mitä ukko sano...ettei löytyny ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi