Martina Aitolehden synnyttää tosi-TV:ssä!
Voi vittu sanon suoraan.
Kaikkea se julkisuudenkipeys teettää.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1702525
Kommentit (8)
on minusta jotain NIIN vastenmielistä ja luotaantyöntävää... En kyllä osaa selittää mitä se olis.....
Kukaan muu samaa mielstä?
samaa mieltä.
on minusta jotain NIIN vastenmielistä ja luotaantyöntävää... En kyllä osaa selittää mitä se olis.....Kukaan muu samaa mielstä?
Ei kiinnosta niin pätkääkään olla mukana rahoittamassa tuota pariskuntaa. Boikotoin!
Mun kaveri oli vastaavassa muuten, mutta kyseessä ei ollut sarja vaan dokumentti.
Mitenköhän Martina hyväksyy ne kun muuten aina korostaa sitä että miehen tulee olla mies.
pois jos joku ns. julkkis haluaa synnyttää telkkarissa? Mä ainakin aion katsoa jos muistan!
No, täytyy myöntää, että itsellekin tuli ekana mieleen, että kyllä on julkisuudenkipeä tuleva äiti tässä. Mutta minulle on aivan täysin sama mitä jokainen tahtoo tv:ssä esitellä, minun ei sitä tarvitse katsoa.