Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin viikonloppuna siskoni lapsen

Vierailija
22.06.2009 |

ja yllätyin positiivisesti. Hänellä oli päällään sama ulkohaalari, joka on ollut perhepiirissämme jo seitsemällä lapsella! Ihan ehjältä ja hyvältä näytti haalari edelleen.

Jos kaikki lastenvaatteet ja muut tavarat saaataisiin kiertämään samalla tavalla, niin ajatelkaa sitä jätemäärän vähenemistä. Lisään vielä että siskoni on lääkäri, eli rahanpuutteesta ei ole kyse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla nyt vanhimmat vaatteet 13-vuotiaita...Setti kiertää lapselle toiselle ja jos uutta ostetaan, pistetään sekin sitten eteenpäin ja nuhjaisimpia, loppuunasti käytettyjä sitten voi heittää pois kunnon työuran tehneinä.

En ole tainnut ostaa omille lapsilleni kun muutamia vaatteita eikä niihinkään ollut polttavaa tarvetta, vanhin nyt 5 v.

Ja parhaat haalarit tosiaan kestää tuon 7 lasta, siis naperoa joilla kulutus on kova.

Vierailija
2/6 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaat ei, olen sen selkeästi huomannut.

itse olen köyhä ja ostan vain merkkivaatetta lapsilleni, kik kid, moonkids, meandi, katvig, ticket to heaven, reimatec, ej sikke lej jne jne.

syy on se että noista saa myydessä enemmän mitä on maksanut eli lasten vaatteet ei tule maksamaan itse. mulla ei ole yhtään mennyt rahaa lastenvaatteisiin ja aina uudet merkkikuteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään kierrättää tavaraa vaikka olisi vara uuteenkin. Oma äitini on säästänyt minun vaatteita huolella 27vuoden takaa, niitä nyt pojallani käytän (en mekkoja toki, mutta on siellä paljon unisexiä). Ja ovat muuten todella muodikkaita tänäpäivänä taas!

Vierailija
4/6 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeasti ole varaa kuin kirppisvaatteisiin.

Vierailija
5/6 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran täytyy olla rahaa et saa ostettua ne vauvan vaatteet, eli käyttää vaikka äitiysavustuksen 140e merkkivaatteisiin ja ostaa aleista merkkivaatteet. silloin ne maksaa saman verran kuin h&m vaatteet esim. käytät niitä lapsellasi ja kun käy pieneksi, myyt huutiksessa ja saat rahaa noin 200e joilla taas ostat lisää merkkivaatteita alesta ja taas kun käy pieneksi niin myyt hyvään hintaan ja ostat taas uusia.

köyhä merkkivaatteilija ohjeistaa

Vierailija
6/6 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tätä itsekin. Meillä samanikäisiä serkkuja 6, joten vaatteet kiertää. Onneksi mulla ne pienimmät, niin ei tartte vaateostoksilla kuluttaa aikaa ja rahaa :)