Lue keskustelun säännöt.
Onko Wasalandia vai PowerPark parempi alle kouluikäisille?
Kommentit (4)
Hintaa tosin tulee reissulle enemmän, kun aikuiset joutuvat maksamaan täyden hinnan , vaikkeivat laitteisiin menisivätkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Wasalandia. Me käytiin 3:n lapsen kanssa kesäkuun alussa molemmissa, jopa meidän koululaiset pitivät enemmän Wasalandiasta, kävivät siellä kaikissa laitteissa (eivät niissä pienimmille tarkoitetuissa) viihtyivät todella hyvin. Powerparkissa kävivät 4 laitteessa, eivät ole mitään hurjapäitä, kivoin siellä oli törmäilyautot.
Oli kyse sitten pienistä tai isoista lapsista. Viime kesänä oltiin siellä 4- ja 2,5-vuotiaiden kanssa. Huippusiistiä ja tilavaa, ei pahemmin jonoja mihinkään laitteeseen ja tosi paljon pienillekin sopivia laitteita. Meillä olisi mummola ihan Wasalandian naapurissa, mutta varmaan tänäkin kesänä valitaan sittenkin Powerpark.
Ja sitä paitsi, mun mielestä se Wasalandian pakko-ranneke on tosi törkeää rahastusta. Mä en itse välittäisi mennä yhteenkään laitteeseen, mitä nyt johonkin on tuon pienemmän kaveriksi pakko mennä. Ja silti joudun pulittamaan portilla saman summan kuin kaikki laitteet koluavat tyypit. Ei sovi mun oikeustajuun...